• Silverkatten06

Hur gör ni direkt efter duschen?

När ni duschat, hur gör ni när ni är klara? Alltså direkt efter att ni stängt av vattnet?

- Torkar av det värsta/allt inne i duschen innan ni kliver ut på golvet/badrumsmattan?

- Kliver rätt ut på golvet/badrumsmattan utan att torka er alls innan och lämnar sedan blöta pölar efter er?

Jag gör det själv det första och min sambo det senare alternativet och det retar gallfeber på mig varje dag... I-landsproblem, javisst, men jag hatar verkligen att komma in i badrummet och kliva i en våt pöl

• Svar på tråden Hur gör ni direkt efter duschen?
  • Valkyriah

Jag lägger en handduk som jag står på

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anna1111
    Valkyriah skrev 2008-03-16 15:23:10 följande:
    Jag lägger en handduk som jag står på
    Samma här.
  • Analoga

Jag lägger en handduk som jag står på medan jag torkar av mig. När jag är helt klar så torkar jag upp ordentligt efter mig.

• Suri

Köp en badrummsmatta och lägg utanför duschen som han kan kliva på. Då blir inte golvet blött och du behöver inte bli galen.

• MajaLinnéa

Torkar av mig det värsta på kroppen inne i duschkabinen.

Sen har jag en liten handduk på golvet utanför duschen, som jag kliver direkt ut på.

• m3ssy

Torkar bort vattet som kommit ut på golvet medan jag står i duschen och sen lägger jag en handduk som jag kliver på. Maken gör likdant som tur är.

• Leone i Västerås

Jag kliver rätt ut ur duschen utan att torka mig, men lägger en handduk på golvet som jag står på när jag torkar mig.
    Inga blöta pölar efter mig

Projekt viktminskning start 7/1-08. Nu: minus 5,0 kilo
  • Ödet var min väg

Jag lämnar stora blöta pölar jag med.

• isisisis

Jag lägger en handduk OVANPÅ badrumsmattan för att den inte ska bli blöt nästa gång jag går in i badrummet för att sminka mig!

Svar på tråden Hur gör ni direkt efter duschen?