Inlägg från: truehappiness |Visa alla inlägg
  • truehappiness

norrköping vs finspång mvc

Finns de någon som har erfarenhet av dessa?
    Och kan rekommendera, eller berätta bra/dåligt?
    Bor mellan dessa två städer, har skrivit in mig på norrköping (bara för att vi oftast är där) men börja få funderingar på om jag ska byta till finspång, då norrköping berätta att de va mindre körigt där och lättare att få tid...hmmm men vet inte...nån som kan råda mig?

• Svar på tråden norrköping vs finspång mvc
  • truehappiness

okey, har läst lite om den också (lovisa)... jag är juh som sagt nybörjare på detta första barnnet...så de finns så många frågor..hehe... men om de e privat vad kostar de? eller går de genom kommun? hur blir de när man väl ska kläcka knodden? Vilken vecka fick du komma till mvc första gången?

• truehappiness

Måste juh säga att de här Lovisa låter bättre...och mysigare.. Skulle de vara fräckt om man bytte nu när man bokat tid på vrinnevi

• truehappiness

okey men har min sin egna barnmorska när man ska föda sen??
    eller kanske inte? helt nytt detta för mej...

• truehappiness

vet nån vilket nummer man ska ringa på??? hittar lite olika..

Men då kanske jag ska fråga om man får margareta då?

• truehappiness

Okey:) Låter juh väldigt bra där här:) Om jag minns rätt är de massa blodprov som ska göras också va?

• truehappiness

okey men då ska jag ta och ringa till lovisa...känndes som att de skulle blir en bättre upplevelse:)

Tack för alla råd och svar!

• truehappiness

Sådär ja! Då har jag vart i kontakt med Lovisa mottagningen och fick en tid till inskrivning den 28 april hos bm margareta:)

• truehappiness

Ja, de blir jag nog:)
    Kom på en sak bara, när bokade på vrinnevi då fick jag juh 2 tider info och iskrivning, har de satt ihop dem till ett på Lovisa? Glömde bort att fråga...Tyckte de va lite komiskt att de vart samma datum som jag hade på vrinnevi..hehe

Svar på tråden norrköping vs finspång mvc