• truehappiness

norrköping vs finspång mvc

Finns de någon som har erfarenhet av dessa?
    Och kan rekommendera, eller berätta bra/dåligt?
    Bor mellan dessa två städer, har skrivit in mig på norrköping (bara för att vi oftast är där) men börja få funderingar på om jag ska byta till finspång, då norrköping berätta att de va mindre körigt där och lättare att få tid...hmmm men vet inte...nån som kan råda mig?

• Svar på tråden norrköping vs finspång mvc
  • truehappiness

Måste juh säga att de här Lovisa låter bättre...och mysigare.. Skulle de vara fräckt om man bytte nu när man bokat tid på vrinnevi

• Lia85

Jag var på inskrivning i v.11 på sjukhuset, men fick iofs veta att jag var gravid i v.8.

• Lia85

TS, nej, du ska gå där hela graviditeten så det är vad du känner som är viktigt. De på Vrinnevi bryr sig inte, de vet ju att Lovisa finns för att avlasta dem

• FridaE

TS: Nä jag hade som sagt tid på vrinnevi innan jag bestämde mej för Lovisa, det är ju bara ringa och säja upp den. Lovisa och vrinnevi samarbetar ju så all din information kommer ju till vrinnevi tills det är dags att föda osv.

• Lia85

Ring till Lovisa idag o prata med dem så kan du ju se hur det känns. Den BM jag träffat där heter Margareta, jättemysig.

• truehappiness

okey men har min sin egna barnmorska när man ska föda sen??
    eller kanske inte? helt nytt detta för mej...

• FridaE

Lia85: Jag hade oxå Margareta. Visst är hon bra!

• FridaE

TS: Nej, på förlossningen jobbar andra BM men all info om dej och bebis följer ju med.

Svar på tråden norrköping vs finspång mvc