Inlägg från: Fru Humla |Visa alla inlägg
  • Fru Humla

Förvärkar eller på g? vecka 35

det ä rju väldigt svårt att säga men förmodligen bara förvärkar om det inte gör mera ont än så
    det brukar gå över när man går och lägger sig sen kan det fortsätta likadant dagen efter så gjorde det för mig flera dagar i streck några gånger innan det var dax.

kommentera gärna Celiine Collection i mitt galleri....tackar ödmjukast
  • Fru Humla

det kan vara tex en urinvägsinfektion som drar igång såna kraftiga sd. det har jag haft. om det är så där tätt och gör halv ont ska man alltid ringa och fråga. det är ju bättre att åka in och kolla upp det och få det avstannat eftersom det inte gör nån nytta alls om det beror på en uvi. bättre att få sova och vila tills det händer på riktigt
    om det är på riktigt så önskar jag dig lycka till...

• Fru Humla

ingen aning. jag fick min andra i v 37+6 och hade varit "igång" med sd å sånt i 2 veckor då. enlig min mens var jag i v 39+4 och eftersom hon vägde 3500 g så kan ul-tanten slänga sig i väggen, jag hade rätt.
    men inte är de nån fara om din bebbe kommer nu. var lycklig över att slippa vara ännumer gravid. det är inte kul*S*
    min svägerska fick i v 29, kanske inte att rekommendera menallt gick jättebra och hon hann bara vara gravid i 4 månader efterosm hon inget visste i början heller

• Fru Humla

till mig sa de att de stoppar allt som inte gått in i v 37 om det går.

Svar på tråden Förvärkar eller på g? vecka 35