Golvlist för duschen
Hornbach, bauhaus, rusta osc har! Gummilister som man klistrar fast... Kolla bara upp noga det där med tvättmaskinen, tror det måste vara vägg emellan den och duschen öm man ändrar om så. Lycka till!!!
Hornbach, bauhaus, rusta osc har! Gummilister som man klistrar fast... Kolla bara upp noga det där med tvättmaskinen, tror det måste vara vägg emellan den och duschen öm man ändrar om så. Lycka till!!!
Sorry, lite mycket stavfel i texten, men jag tror du fattar!!!
Inhandlat nåt ännu?
Hmm, nästa vecka var det visst du skulle flytta...
T-list heter det, har letat och letat och letat men jag hittar inga bilder eller priser någonstan- tyvärr.
Smart... Jo, man tackar!!! Gillar att göra saker när jag får idén och då får man liksom ta vara på det man har hemma!
Men om du sätter bitarna som ett v (tryck ihop dom så gott det går) så kan du ju lämna en liten glipa invid väggen/väggarna...
Du skulle ju kunna fråga när du köper den, de har nog varit med om det (och mycket annat) flera gånger innan!
Måste bara få förklara mig lite, känns som om jag jämt sitter här. Men jag är mammaledig och nu när det är lov så är vi mycket hemma, därför är datorn på, och jag inloggad, hela dagarna... Springer hit titt som tätt och kollar läget!