• Anonym

Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?

Jag tänder inte alls på kiss, men skulle kunna tänka mig att kanske testa nått litet för hans skull. Han frågade en gång när vi druckit om han fick föjla med på toan och titta när jag kissar. Jag sa ja och lät han komma, men fick inte fram en enda droppe, trots att jag verkligen försökte och dessutom var jättenödig. Nu har jag ju vetat detta i ett par år och han frågar någon gång om året (när vi druckit) om han får följa igen. Jag har sagt nej varje gång. Vet inte vad jag ska göra!! Det är ju hans hemliga dröm och jag vill verkligen hjälpa honom! Hans fantasier sträcker sig långt längre än till att se mig sitta på toaletten och inte ens det klarar jag...

• Svar på tråden Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?
  • Anonym

Fick veta det av mitt ex när vi gjort slut, va tillsammans i 13 år...

• Anonym

Ts jag har inte läst alla svar du har fått utav alla här men jag skulle vilja svara så här.
    Jag är tjej och jag kan tända otroligt mycket på lesbisk porr Typ den enda porr jag ens vill titta på Men för den saken skull betyder det inte att jag vill göra det på riktigt Nä faktiskt inte det minsta sugen på att vara med en tjej. Din man kanske tänder på det men för den sakens skull vill han tvunget inte att du ska kissa på honom. än en gån som många andra sakt i andra trådar det är stor skilnad mellan fantasi och värklighet.

• Anonym

Äsch lägg han i badkaret och kissa på han du så får han se hur det är!:)

• Anonym

Oj vad många svar! Vad kul, jag ska sätta mig å läsa igenom allt imorgon när jag har tid :) Har varit bortrest över påsken, återkommer när jag är påläst.

Svar på tråden Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?