• Anonym

Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?

Jag tänder inte alls på kiss, men skulle kunna tänka mig att kanske testa nått litet för hans skull. Han frågade en gång när vi druckit om han fick föjla med på toan och titta när jag kissar. Jag sa ja och lät han komma, men fick inte fram en enda droppe, trots att jag verkligen försökte och dessutom var jättenödig. Nu har jag ju vetat detta i ett par år och han frågar någon gång om året (när vi druckit) om han får följa igen. Jag har sagt nej varje gång. Vet inte vad jag ska göra!! Det är ju hans hemliga dröm och jag vill verkligen hjälpa honom! Hans fantasier sträcker sig långt längre än till att se mig sitta på toaletten och inte ens det klarar jag...

• Svar på tråden Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?
  • Anonym

Fick veta det av mitt ex när vi gjort slut, va tillsammans i 13 år...

• Idril Altariel

Oj vad svårt.
    För det första är det ju fint att han har talat om det här för dig.Ett förtroende.
    Sen är det ju ett problem när inte du tycker om det hela.
    Det är ju så svårt det här.
    Du ska ju inte göra något du inte vill!
    Men kan du tänka dig att göra något för hans skull?
    Utan att det känns kränkande för dig?
    Kan du vara i tex duschen?
    Jag är inte så insatt i det här ämnet.
    Men jag bara funderar på hur det skulle kunna bli lättare för dig.
    Men äcklas du inte av tanken tex?
    För då är det ju en bra början för er två.
    Då går det ju bra att utveckla det hela så småningom.
    Men prata med honom.
    Prata om att det känns jobbigt och pinsamt.
    Det underlättar.
    Lycka till.
    Hoppas ni kan lösa det hela.Och gör inget du inte vill!!

• Gute

Blunda och låtsas att han inte är där? Det verkar ju som att du vill göra detta för honom, menar jag.

Jag länkar INTE till min blogg i min sidfot.
  • Anonym (1 till)

min sambo tänder också på det..

jag gillar det inte och det är absolut inget som tänder mig..

men jag kan göra det ibland för Hans skull..
    då vill han att jag ska kissa PÅ honom i duschen.. över bröstet och ibland på hans ansikte..
    det går för honom direkt när han känner lukten.....

det är förnedringen och lukten som tänder honom så galet *ler* (säger han själv iaf)..
    sen tror jag väl att det känns lite förbjudet oxå.. jag vet inte..

tog mig lååååång tid att ens få fram en pytteliten droppe första gången vi skulle prova i duschen...

han har även fått prova en gång att kissa på mig, men nä det gör jag inte om..

men nu var det faktiskt längesen vi gjorde nåt sånt och det är skönt. :)

• Mamsis

Kan ju vara så som i inlägg 4, att mannen testar och är nöjd med det (om det nu är så det är, det kanske är andra orsaker till att ni inte gjort det på länge nu )

Jobbigt läge om du inte kan kissa när han ser på... Men åter till inlägg 4, det tog lång tid för henne också att klara det.
    Är detta något du VILL testa även om det är för hans skull så är det kanske bara att öva..

• Anonym (jag med)

Har märkt att det är många män som går igång på detta. Mannen här hemma sa inte ett ord om det när vi träffades men eftersom jag har erfarenheten sen tidigare och själv inte har nåt emot det har även hans intresse vaknat och nu vill han att jag kissar på honom. Men så långt har jag inte lyckats komma ännu. Kan inte riktigt släppa efter

• Buck gooter

Skulle du kunna prova att filma dig själv när du är själv och sedan ge filmen till honom eller se den tillsammans med honom?

• Neko

Mm du kan ju testa det med filmen eller så kan du prova att föreställa dej att han är där när du är själv på toa och liksom vänja dej vid tanken så blir det kanske lättare nästa gång som han verkligen är där?

• Patsy Dee

jag kunde inte heller när jag försökte första gången, ellr andra, eller tredje, hur kissnödig jag än var, men sen när jag lärde mig slappna av så gick det bättre.
    sambon tänder också på det alltså..

• Anonym (Man)
    Svar på #6
    Till Anonym (jag med): Att många män "går igång" på kiss-sex är med allra största sannolikt inte fallet, tvärtom. Jag är själv man ska påpekas och finner inte detta minsta tilltalande. Att din man gillar det är väl bara en tillfällighet. Det skulle kunna få pinsamma konsekvenser om kvinnor som läser denna tråd drar med sina män in till toaletten och frågar om de vill titta på... eller lockar med "är du snäll i kväll så ska jag kissa på dig"... ähum.
Svar på tråden Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?