• Mamsis

Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?

Kan ju vara så som i inlägg 4, att mannen testar och är nöjd med det (om det nu är så det är, det kanske är andra orsaker till att ni inte gjort det på länge nu )

Jobbigt läge om du inte kan kissa när han ser på... Men åter till inlägg 4, det tog lång tid för henne också att klara det.
    Är detta något du VILL testa även om det är för hans skull så är det kanske bara att öva..

• Mamsis
    glowbyjlo skrev 2008-03-22 11:33:31 följande:
    Äckligt!
    Uppdaterar mig i tråden nu och ingen frågade efter din åsikt. Du brukar ju ondgöra dig över hur andra lever spec när det gäller vad de sysslar med sexuellt. Jag tänder inte på kiss men jag struntar fullkommligt i om andra gör det, jag gav ett råd som jag trodde kanske skulle hjälpa TS har du inga råd kan du väl hålla dig borta?
  • Mamsis
    glowbyjlo skrev 2008-03-22 22:05:58 följande:
    Ja du..om jag inte minns fel så var det du som yttrade dig om pervon först..hehe..och tro mig..vi lägger inte så mkt energi på äckliga människor som du tror..men kommer det på tal så säger man vad man tycker och inte är det att man gillar att på gammal avföring eller piss på sig eller i munnen
    *skrattar* Lägger inte ner så mycket energi på pervon???? Du fortsätter att motsäga dig själv gumman, oavsett vilket nick du har
  • Mamsis

"Retar jag inte uppp någon, finns jag inte" Eller hur heter det??
    Dessutom, den nensa som dragit in bajs i detta är DU glowbyjlo.
    Du tycks alltid återkomma till det oavsett vilken tråd du deltar i.

Nå, jag är iaf nyfiken på om TS försökt något mer eller om hon liksom jag mest suttit och låtit mig roas av trådens vändning??

Svar på tråden Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?