• Patsy Dee

Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?

jag kunde inte heller när jag försökte första gången, ellr andra, eller tredje, hur kissnödig jag än var, men sen när jag lärde mig slappna av så gick det bättre.
    sambon tänder också på det alltså..

• Patsy Dee

Anonym (Man) skrev 2008-03-20 17:37:28 följande:

Svar på #6Till Anonym (jag med): Att många män "går igång" på kiss-sex är med allra största sannolikt inte fallet, tvärtom. Jag är själv man ska påpekas och finner inte detta minsta tilltalande. Att din man gillar det är väl bara en tillfällighet. Det skulle kunna få pinsamma konsekvenser om kvinnor som läser denna tråd drar med sina män in till toaletten och frågar om de vill titta på... eller lockar med "är du snäll i kväll så ska jag kissa på dig"... ähum.
    men så dumma i huvudet är väl ändå inte vi kvinnor?

jag tror också att det är många män som går igång på det. hälften av alla jag har varit med ungefär...
  • Patsy Dee
    glowbyjlo skrev 2008-03-22 22:39:23 följande:
    slicka..suga..knulla på alla dom möjliga vis...kyssas...sensualism...inget äckel inblandat...utan upphetsande grejer..inte fan luktar piss eller skit upphetsande
    du skrev ju i en annan tråd att du inte gillade oralsex... hm lite oärligt kanske?
    du som är så jääävla ärlig....
  • Patsy Dee

åååh, vad kissnödig jag blir av allt tjat.....=)

• Patsy Dee
    Mandi74 skrev 2008-03-22 23:27:07 följande:
    Akta så du inte råka kissa på någon bara..
    jaa, det vore sjukt och äckligt och perverst! =)
Svar på tråden Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?