• glowbyjlo

Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?

Jag hade inte ställt upp på det. Det är så pass avvikande!

• glowbyjlo
    Trialanderror skrev 2008-03-22 11:55:39 följande:
    Tack så mycket. Fast det äckligaste är nog folk som inte kan acceptera att folk tänder på andra saker än missionären.
    Och det äckligaste jag vet är nog folk som antar att andra endast tänder på missionären bara för att dom inte gillar att bli pissade i sin mun!!!
  • glowbyjlo
    lindaha skrev 2008-03-22 12:00:45 följande:
    Jag tycker också att det är äckligt men jag accepterar ju självklart att andra tänder på det, bara det inte drabbar mig så...
    samma här..jag accepterar också att andra gillar det..sålänge ingen tar skada..men tycker ändå det är vidrigt!
  • glowbyjlo
    Lolilla skrev 2008-03-22 20:32:49 följande:
    Det är inte alls speciellt avvikande kan jag ju informera dig om
    Enligt dom flesta som medverkat i denna typen av omröstningar så verkar det som att man tycker det iallafall!!! Säger väl sig själv
  • glowbyjlo
    Trialanderror skrev 2008-03-22 20:22:50 följande:
    Oj då tog DU åt dig jag var ju bara ÄRRRRRLIG!Det finns mycket och många jag tycker är vidrigt/vidriga men jag har förnuft nog att hålla käften om det.Passar det inte varför läser du i den här tråden?
    Tog åt mig? Nej..men gillar inte att folk antar att man endast gillar missionären bara för att man inte vill att någon är äcklig och pissar en i munnen eller dyl
  • glowbyjlo
    Lolilla skrev 2008-03-22 20:36:58 följande:
    Det är mestadels kvinnor här på fl. Du är medveten om det va?
    ja och ????? Nu ska jag gå och skita ...och det ner i dasset där den hör hemma*buhahahahbuhahaha*
  • glowbyjlo
    Lolilla skrev 2008-03-22 20:45:40 följande:
    Tråden handlar om wet...
    vilken tråd? inte denna?
  • glowbyjlo
    glowbyjlo skrev 2008-03-22 21:29:21 följande:
    Men sötis..denna handlar inte om WET endast..trodde du förstod det???
    Den handlar om kiss..hehe..men även om äckliga beteenden*skrattar*
  • glowbyjlo
    Lolilla skrev 2008-03-22 21:31:51 följande:
    Jaså?
    läs inlägget ovanför!
Svar på tråden Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?