Inlägg från: Trialanderror |Visa alla inlägg
  • Trialanderror

Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?

Jag ansluter till den manliga delen av skaran...
    Flickan min gör det för mig snällt nog, hon tänder inte direkt på det men gillar att jag går igång så mycket på det.

• Trialanderror
    glowbyjlo skrev 2008-03-22 11:33:31 följande:
    Äckligt!
    Tack så mycket.
    Fast det äckligaste är nog folk som inte kan acceptera att folk tänder på andra saker än missionären.
  • Trialanderror
    glowbyjlo skrev 2008-03-22 19:41:53 följande:
    samma här..jag accepterar också att andra gillar det..sålänge ingen tar skada..men tycker ändå det är vidrigt!
    [/citat]
    glowbyjlo skrev 2008-03-22 19:41:02 följande:
    [citat]
    Och det äckligaste jag vet är nog folk som antar att andra endast tänder på missionären bara för att dom inte gillar att bli pissade i sin mun!!!
    Oj då tog DU åt dig jag var ju bara ÄRRRRRLIG!
    Det finns mycket och många jag tycker är vidrigt/vidriga men jag har förnuft nog att hålla käften om det.
    Passar det inte varför läser du i den här tråden?
  • Trialanderror
    Anonym skrev 2008-03-24 20:49:20 följande:
    Oj vad många svar! Vad kul, jag ska sätta mig å läsa igenom allt imorgon när jag har tid :) Har varit bortrest över påsken, återkommer när jag är påläst.
    Try it! You might like it...

Som nybörjare kan jag rekommendera att efter du kissat "vanligt" och sen ska kissa på honom så ska du dricka mycket mycket vatten... då är det istortsett bara vatten som kommer ut. Bra nybörjar knep.

Lycka till.
  • Trialanderror

Anonym (t) skrev 2008-03-25 23:33:31 följande:

Wet är jävligt upphetsande.Fast det kan jag inte säga för då skriver fröken Bajs själv att jag borde prata med en psykolog.ps. fröken Bajs är alltså ingen särskild utan bara ett helt random namn jag skrev helt appropå.
    But we all know who you meen... *nudge* *nudge* *wink* *wink*
Svar på tråden Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?