Sockerpullornas tråd
Tack Ankmor
!!
Nä en flopp blev det inte som tur var men snuset ser lite malplacerat ut
Men så blir det när man ber mig om en sån typ av tårta ![]()
Tack Ankmor
!!
Nä en flopp blev det inte som tur var men snuset ser lite malplacerat ut
Men så blir det när man ber mig om en sån typ av tårta ![]()
Tack för era snälla kommentarer om min tårta
!! Jag har dock inte hört nåt hur det gick med tågresa och allt men det gick förhoppningsvis bra
Och jag håller med, snus är jätteäckligt...
Söta tjejer rimmis
!!
Solaika - Undrar oxå hur det gick? bilder?
greeneyes - Oj heltid, det låter jobbigt. Vad jobbar du med förresten?
Tack JFL
! Stammen är typ 3 trådar och remsor med hushållspapper för att få tjockleken.
Ååhh grattis Ankmor
!! Låter lite som jag och min sambo, vi blev ihop '89 och hänger ihop fortfarande...
Ååååhh GRATTIS Maraschino
!!! Vad skönt att allt gått bra
!
greeneyes - Usch för jobbiga beställare
!! Kan inte undgå att undra vad som har hänt... Hoppas det löser sig på nåt sätt iaf!
JFL - Supersnyggt modellerat
!! Undrar oxå hur man får till det krusiga håret ![]()
Usch, jag sitter här och väntar hem sambon från annan stad, han har varit och tagit farväl av sin döende pappa...
Så hemsk det är, att säga farväl för alltid... Och jag ska göra tårtor och gå på fest imorgon, snacka om att kastas mellan olika faser i livet. Nästa vecka ska vi begrava min morfar som dog för ett par veckor sen oxå... Suck, det var visserligen bra för morfar, han var olycklig och märkte troligen ingenting men ändå
Vill väl inte säga nåt med detta eg, känns bara tungt.
Tack tjejer
! Nu känns det lite bättre, sambon är hemma och verkar ganska lugn iaf. Pappan lever fortfarande men det är knappt. Fast han har inte ont och det är huvudsaken.
Mina tårtor står i kylen, tror ni man kan spackla med fluffy white frostning eller är det dumt?
, jag fattar inte varför jag alltid vill pröva nåt nytt, grädde funkar ju utmärkt.
Hej tjejer
Hoppas allt är bra med er alla, vi känner oss lite bättrehär nu med allt. Lite jobbigt dock att stå med en massa tårtor men men...
Här är dagens första tårta, allt skulle vara ätbart därför ingen bukett
Jordgubbar och prästkragar, älskar den kombinationen!! Och så 2 böcker eftersom han tar lärarexamen. Tycker dock att nåt fattas, borde kanske ha nåt blågult band eller nåt...
Fylld med kokos/krusbär, jisses så gott det är med krusbärsmousse!!