Tussa76 skrev 2008-04-15 08:23:53 följande:
Hmm... Tänkte att det kanske slutligen är på sin plats med en förklaring till varför jag är så tyst här...JAG HAR INGEN DATOR!!! Eller, ja, det är väl bara halva sanningen, för fram till i Fredags hade jag ju faktiskt min älskade bärbara, men jag kunde i stort sett bara läsa på den, inte skriva... Min lille son fick nämligen för sej att mata datorn med kaffe! INTE en bra ide, kan jag upplysa om ifall någon hade funderat på att prova Efter det så var det inte så lätt att skriva några inlägg längre.. för varje tangent jag tryckte på, tyckte datorn att vi skulle ha typ 7-8 st till! *suck* Eller så ville inte just den bokstaven jag behövde fungera alls....Ja, ja.. nu är den iallafall hos farbror datordoktorn som ska försöka rädda den från koffeinöverdosen... får väl se hur det går! Just nu sitter jag vid Sambons dator.. som jag inte alls är kompis med! Låter som ett tröskverk och är allmänt bökig med alla hans konstiga specialinställningar, men den funkar iallafall att skriva på Iallafall... Jag var ju också på superrolig kurs i helgen!! Hade jätteroligt! Blev riktigt sockerblomsfrälst tror jag bestämt! Så nu längtar jag ju ännu mera efter mitt tårtkök, så jag får plats att pilla ordentligt! Om fru Ankmor har tid och ork, får hon ju gärna lägga in en liten bild här på min skapelse också.... jag har ju inga kort på denna datorn Iofs ser de ju nästan likadana ut, men jag band ihop min lite annorlunda mot hennes.Jessica6: ja, det var kul att ses! Och som sagt... nästa gång får jag och Ankmor se till att komma i tid, så vi kan sätta oss vid samma bord och babbla lite mer! Och som vanligt: SÅ fina krationer ni gör, tjejjer!! Tycker allihop här är så fantastiskt duktiga!!Sedär ja! Nu behöver ni ju ingen morgontidning... detta inlägget räcker ju som lektyr hela förmiddagen! KRAM på er!!
Det är väl klart att jag kan lägga in bilder åt dig!
Lägger in små klickbara, så att jag får in fler ....
De är väl värda att visas upp tycker jag!

Studie uppifrån... Studie från sidan...

Närbild Primula Sedd från kortsidan....
Håll med om att hon är duktig!