Terry Evans
Nån som varit på storseans m honom?
Vad tyckte ni hur var det??
Nån som varit på storseans m honom?
Vad tyckte ni hur var det??
Jag var iväg nu i veckan. Det var mitt absolut största upplevelse...
http://jen81.blogg.se/
Där kan ni läsa lite om vad vi fick erfara...
Har ni chansen så gå på hans seanser!!!
Weeee...
Ska på storseans med honom ikväll!
Ska bli så underbart att se honom arbeta live. Struntar i om jag inte får till mig nått - bara få se hur han tar in - se hur han arbetar!
Mamman med två pojkar
Får man fråga varför du ska på seansen just i Haparanda? ;)
Har själv familjen där och om det finns biljetter kvar och jag hinner dit, skulle det vara roligt att gå.. mamma och syster har bokat biljett för länge sedan :)
Jag har min släkt i Tornedalen och några av dem ska följa med mig dit.
Jag har länge velat se Terry Evans så det passade utmärkt att det är där för då får jag träffa släktingarna också *ler*.
Hej kristall07!
Nu har jag varit på en storseans med den enormt imponerade mannen!
jag lovar att t.o.m en skeptiker inte skulle ha så mycket att säga efter detta!
Han var enorm och det var en upplevelse o se hur han arbetade! Han var väldigt klar och tydlig med att berätta hur han arbetar innan han började.
Tolken som jobbar med honom var KANON!
Man kände inte att det blev jobbigt på nått vis...
Jag fick ingen hälsning från andra sidan, men han talade om för mig att jag inte får kämpa emot det som jag har - o att jag inte får någon hälsning till mig pga att jag kan själv!
Trodde jag skulle dö för alla vände sig om o kikade nyfiket på mig... *fniss*
Visst vet jag att jag har "gåvan" men har förnekat det i alla år.
Han berättade att från den dagen han började förstår att han såg saker som andra inte gjorde till den dagen han accepterade sig själv som person (medium) tog det 8 år...
Efter erkännandet så flöt hans liv på. Alla hinder, alla frågetecken, all turbulens runt omkring honom flöt ut.
Ibland så är man ämnad som ett redskap och då får man ta tag i det!
Jaha - *spottar i nävarna*
Vem vill vara först som testkaniner?
*asg*
Kram loliz...
Lolalaamba då!!
Meen så spännande!! Va!? Shit, ja du får verkligen testa nästan vad som helst på mig! Guu, så kul! Har lästa hans hemsida från sida till sida nu. Helt klart intresserad av bergsmeditationen. Har beställt en cd idag. Jag vill vidare i min andliga utveckling, står och stampar vid massor av vägskäl och vet inte var jag ska. Försöker be om tecken, vet inte om jag får det, eller att jag inte vill se dom. Är lite rädd att gå min egen väg. Känner mig lite ensam om att vara så intresserad av andlighet. Skulle va lättare om man hade nån kompis som man kunde reflektera saker med som förstod... För mig är det så solklart!
Kram på di! (tack för att jag fick låna tråden)
Jag ska på en heldagsgrej med honom i Linköping 25 Oktober. Kan inte vääänta! Beundrar verkligen Terry och han är nog den enda jag egentligen litar på av medierna på TV.
Har ni möjligheten så borde ni åka till Linköping. Det är som sagt en heldag med storseans och en massa annat kul. 890kr kostar det.
Kul med alla historier om era upplevelser. Hoppas på fler. :)
Prins Liam: Det du skrev i din blogg var precis det vi diskuterade här för 2 år sedan. Länk till dåvarande tråd. (hoppas den funkar)
www.familjeliv.se/Forum-5-164/m11305668.html
Som sagt, terry är duktig, men på vad? Jag tycket han var väldigt träffsäker och kunnig när man såg honom på TV. Men Efter att ha gått på en seans och sedan upptäcka att alla som hade gått på en seans den hösten hade varit med om typ samma sak.
Idag tror jag bara på att han är en duktig Cold Reader. Han är en total bluff!!