• ebben

Terry Evans

Nån som varit på storseans m honom?
    Vad tyckte ni hur var det??

• Svar på tråden Terry Evans
  • Rabelais
    lolalamba skrev 2008-04-02 08:44:39 följande:
    Vem vill vara först som testkaniner?
    Go ahead - make my day
  • Twinkel
    Beatrissan skrev 2008-04-09 18:09:36 följande:
    Jag ska gå i Alingsås, så spännande att se honom live!
    När skall han vara i alingsås ??
  • thechamppppp

Tror inte han har några "förmågor" efter man sett honom några gånger på tv4.

• Lucille

Ingen annan som ska till heldagen i Linköping? Blir både fika och trerätters middag. Annat blir t.ex. bergsmeditation (med möjlighet för samtal med Terry & co. efteråt), storseans, frågestund, etc.

890kr, 25 Oktober, Collegium restaurang & konferans vid teknikringen i Linköping.

• Astarte

Blir nästan lite illa tillmods när jag läser hur alla hyllar honom. Ser ni inte att han är en bluff? Jag var också impad av honom efter att ha sett honom på tv, men efter en seans blev det ju uppenbart att han inte kan någonting (han är inte ens vidare bra på cold readning!!). Vill ni bli lurade, eller vad är det?

• Lucille

Personligen vill jag se det med egna ögon innan jag kan bestämma mig för vad jag tycker. Vi får se i Oktober om jag gillar honom lika mycket då, eller om jag kommer sura över förlorade pengar. haha

• carina p

Jag har varit med i Det okända, för två och ett halvt år sedan. Terry var då "mitt" medium. Han är duktig på det han gör., Men om han har förmågan att kommunicera med andra sidan eller om han bara är en god människokännare, det vet jag faktiskt inte. Det vet bara han.... Men vad han än gör, så är han DUKTIG på det...

• Beatrissan

Jag tycker det är farscinerande oavsett om det är äkta lr inte..
    Är nyfiken av mig och vill veta mer om andevärlden oavsett om andra tror på den lr inte.

• Lucille

Carina, du har inte lust att ge oss en ledtråd ang programmet du medverkade i?

• Lucille

Hade din far hälsat på dig eller var det bara för kontakten, så att säga? Ursäkta min nyfikenhet, men jag har sett alla avsnitt så det är kul att någon har lite first-hand detaljer.

Svar på tråden Terry Evans