• BeccaS

Någon ung mammaledig i västerort ?

Hmm bor inte i västerort men för mig är det inga problem att ta mig dit.
    Bor i Kungsängen, men jag ses gärna ändå. Har min svärmor och många i Hässelby så liiite hittar man där iaf

Den 2/7-2007 kom vår lilla guldklimp William
  • BeccaS
    Marieeeee skrev 2008-03-22 12:10:54 följande:
    hehe.. men det är juh inte långt alls från mej.. bor juh i tensta.. pendeln från spånga bara :).. jag har oxå bott i kungsängen.. när jag flyttade hemifrån när jag var 18 så flyttade jag till brunna, bodde där i 2 år innan jag flyttade hit till tensta för 1,5 år sedan :)hehe jag har sett dej på xist när jag gick min föräldrarutbildning där :)..brukar du fortfarande gå ditt ?.. jag har börjat gå ibland på tisdagar...men jag ses gärna nåndag elr nåt :)har du msn ?
    Nej exakt :) Det är inte långt alls. Jaha vad kul, jag har också bott i Brunna, både i södra och i norra
    Jo jag brukar vara där, men nu har lillen haft virus i 2 månader men är på bättringsvägen så vi ska dit på tisdag :) Ska ni också dit då?

Jo min msn är [email protected] (ni andra får jätte gärna också adda om ni vill)
  • BeccaS
    Marieeeee skrev 2008-03-22 12:58:36 följande:
    hehe ok.. jag bodde på trombonstigen " grishusen" nära coop forum..hehe tror det.. känner inga där än såå brukar gå med några i föäldrargruppen men tror jag ska ditt :)
    Ne jag vet, alla känner typ alla där redan och är jätte bundisar så jag brukar också gå dit med några vänner från min föräldragrupp. Vi kan ju mötas på tåget då om du vill?
  • BeccaS
    Stajn skrev 2008-03-22 13:03:19 följande:
    Bor inte heller i västerort men i Upplands Väsby!Är 22 år och har en dotter som bli 3 år i juni och en liten Hugo som blir 4 veckor på måndag :)Går bara runt hemmaoch slaffsar, känner inte heller många mammor tyvärr så det skulle vara jättekul att hänga med på någon fika :)
    Vad kul, men vi borde ju kunna fixa så att alla kan fika tillsammans :)
    Det finns ju ganska bra förbindelser mellan alla oss ändå.

Jo nu har vi suttit hemma i drygt 2 månader för att han har haft ett jätte virus men nu börjar det bli bättre. Jag ska till Xist på tisdag, så ni som vill kan ju jätte gärna komma dit ni med :)
  • BeccaS
    Marieeeee skrev 2008-03-22 13:05:26 följande:
    joo jag har märkt det.. de säger juh knappt ens hej :(.. därför vågar jag inte gå ditt själv.. tänk ifall ingen pratar med mej liksom.. är en som gått ditt 2 gånger själv o ingen har pratat med henne :(.. jag tänkt göra det själv men alltid kommit nåt i vägen.. heheh aa visst.. jag brukar hoppa på i sundbyberg..
    Ja, så känner både jag och en av mina bästa vänner (som jag gick utbildningen med), så då får vi bryta det mönstret och se till att alla kan känna sig välkomna :)
    Och du och jag kan ju alltid ha sällskap in då vi kan.
  • BeccaS

Ja, som sagt så ska jag dit på tisdag, och på torsdag kan jag inte, men jag ses gärna vilken annan dag som helst :)

• BeccaS

Nej, jag följer gärna med :) Vi kan ju dra lite tidigare från xist också, eller så kan man ses innan man drar dit?

• BeccaS

Jo de gör ju det tyvär, men vi kan väl kanske luncha nånstans? Kanske fridhemsplan? Då blir det inte så jätte långt när vi ska dit sen heller. Vad tror du/ni om det?

• BeccaS

Ja vi kommer :) Men ska vi mötas vid 12 tiden kanske? Så kan man ju luncha då?

• BeccaS

Heej. Vet du vad jag faktiskt kom på. Att de lagar ju faktiskt mat på xist så då ka vi ju äta där annars?
    Jag är hos syrran i bålsta nu och måste hem för att hämta vagn och blöjor.
    Vad tror du om det? Sänder över mitt nr också.

• BeccaS

Ok, för jag vet inte om jag kommer att hinna dit tills dess för jag vet inte när syrran kan skjutsa hem mig, men jag vet att jag kommer att hinna till Xist iaf. Men jag kan ju messa dig när jag har snackat med henne, blir det bra?

• BeccaS

Halloj tjejer :)
    Hur står det till en kväll som denna?

Svar på tråden Någon ung mammaledig i västerort ?