• Anonym

18 månader,, tagit på pappas snopp

Snuskigt.. Min dooter har känt på hennes pappas kuk.. Hon är 18 månader och redan så mdveten vad det är för nåt.. Har sagt nej till henne men hon lyssnar inte,

Vad ska jag göra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-23 17:41
    Kuk var att ta i men snopp då eftersom jag inte fick säga det. Förlåt fel ordval.

• Svar på tråden 18 månader,, tagit på pappas snopp
  • Anonym

Va? Klart en 18 månaders flicka är nyfiken och vill känna..inget somhellst snuskigt med det!

• Anonym

Men va faaan...
    Det är ju karln som ska sätta stopp, vänligt men bestämt.
    Inte ska DU säga nej
    Och inte fan har dottern något begrepp om vad en kuk är för något!!!

Måste vara nåt dåligt skämt

• Anonym

men va larvigt. det har min dotter oxå gjort på sin pappa, är ju ren nyfikenhet

• Anonym

Men alltså om han sitter i soffan med kalsonger så är hon där och tar på den. Är det inget sexuellt då? Ororlig för det. Men hon kanskr är så liten att hon inte förstår

• Anonym

Ja det är nog av en nyfikenhet..

Nej denna tråd är allvarlig. Jag skojar inte,

• Anonym
    Csve skrev 2008-03-23 17:40:34 följande:
    men skärp dig! hon har väl fått de fr dig då!
    från mig?
  • Anonym

Klart hon tar i den om den dinglar ut....Kanske han ska ha kalsingar då hon är i närheten?

• Anonym

Men det är väl självklart att en 18 månaders bebis inte har sexuella anspelningar!!!Skrikandes

Det låter nästan som om du är svartsjuk på ditt eget barn.

• Anonym

Ja alla hästar är inne vad ska man göra då+

• Anonym

jennie ellie skrev 2008-03-23 20:40:52 följande:

Vad sägs om ingenting? Det är ju en bebis du har, inget tonårsbarn
    nä sany låt de vara brara
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-03-23 20:38:23 följande:
    Ja alla hästar är inne vad ska man göra då+
    se det som naturligt.här hemma vet vår tvååriga dotter att vi ser olika ut och det är inget konstigt med det,och absolut inget sexuellt.
  • Anonym

Varför ens skriva ett sådant inlägg???? Min dotter är 18mån och tycker att mina tuttar är jätte roliga. Du kan inte ha normala inställningar till verken soppa slida eller?????

• Anonym

såklart ert barn är nyfiken, var glad för det istället. Man kan förklara helt naturligt vad det är, behöver kanske inte göra könsorganen till någon stor grej... ja tycker synd om henne om ni ska hämma henne o göra könsorganen till något tabubelagt. det är väl inte svårt att ta bort en unges hand, hon behöver inte pilla på den hela tiden... jag förstår inte grejen. lycka till!

• Anonym

Det viktiga är väl hur pappan agerade när det hände.
    Att han sa åt henne att inte röra honom där.

• Anonym

Man undrar verkligen vad som föresgår i TS tankevärld, när man har såna tankar om en bebis. *ryser*

• Anonym

Men det är ju sant! Hon tar på "den" och säger "nopp". Hon har kommit på att dem inte ser likadana ut där nere

• Anonym
    Anonym skrev 2008-03-23 17:35:21 följande:
    Snuskigt.. Min dooter har känt på hennes pappas kuk.. Hon är 18 månader och redan så mdveten vad det är för nåt.. Har sagt nej till henne men hon lyssnar inte,Vad ska jag göra?TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-23 17:41Kuk var att ta i men snopp då eftersom jag inte fick säga det. Förlåt fel ordval.
    Sonen har tagit på mina bröst och på pappas penis. Det gäller att inte reagera för mycket för då blir det till en rolig lek. Det är mammas/pappas säger vi och distraherar med nåt roligt. Det måste bli en normal del av vardagen att se på varandra utan kläder. Inget hysch-pysch - bara vanligt.

Gör ingen grej av det för då kommer hon att ta på er på olika ställen för att få en reaktion - oavsett tillfälle...
Svar på tråden 18 månader,, tagit på pappas snopp