Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

18 månader,, tagit på pappas snopp

Snuskigt.. Min dooter har känt på hennes pappas kuk.. Hon är 18 månader och redan så mdveten vad det är för nåt.. Har sagt nej till henne men hon lyssnar inte,

Vad ska jag göra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-23 17:41
    Kuk var att ta i men snopp då eftersom jag inte fick säga det. Förlåt fel ordval.

• Svar på tråden 18 månader,, tagit på pappas snopp
  • Csve
    Anonym skrev 2008-03-23 17:35:21 följande:
    Snuskigt.. Min dooter har känt på hennes pappas kuk.. Hon är 18 månader och redan så mdveten vad det är för nåt.. Har sagt nej till henne men hon lyssnar inte,Vad ska jag göra?
    ett barn, hon kan inte alls vara medveten. Nyfiken kanske. Gillar inte att du använder ordet kuk i det sammanhanget, låter som hon gjorde det av en snuskig orsak.
    ?♥ För evigt ♥?
  • Anonym

Va? Klart en 18 månaders flicka är nyfiken och vill känna..inget somhellst snuskigt med det!

• Anonym

Men va faaan...
    Det är ju karln som ska sätta stopp, vänligt men bestämt.
    Inte ska DU säga nej
    Och inte fan har dottern något begrepp om vad en kuk är för något!!!

Måste vara nåt dåligt skämt

• Anonym (erfaren)

du behöver inte oroa dig, för henne är det inte något sexuellt, det är ungefär som om hon tar på ditt bröst!
    hon minns inte sina första månader som hon låg vid ditt bröst men det är barnens naturliga sak att utforska.

• camillimill

Ähh, ni fattar väl att den som skrivit det här inte är riktigt sann.

Ingen kan vara så korkad att hon på allvar lägger in ordet KUK i samma mening som en 18-månaders bebis och syftar till något sexuellt som skribenten i fråga gjorde.

Idiot

• JuliaåRonjasmammis

Är du allvarlig? Klart barn kollar och vill känna, de är nyfikna ju. Har inget med sex att göra, och är därmed inte snuskigt. Mina ungar har i den åldern försökt känna på både mig och pappa.

Bara att leda bort uppmärksamheten då, och inte göra det till någon stor sak.

• Enjoy life

Vad/hur har det hänt och vad har ni sagt till henne? Jag tror säkert att du förstår att hon inte menar något med det, men ni som vuxna måste kunna svara upp på ett förståndigt sätt.

• Severus
    Csve skrev 2008-03-23 17:36:27 följande:
    ett barn, hon kan inte alls vara medveten. Nyfiken kanske. Gillar inte att du använder ordet kuk i det sammanhanget, låter som hon gjorde det av en snuskig orsak.

Precis, och varför säger inte "pappan" nej, utan det är mamman som gör det??
    *skakar på huvudet åt hela storyn*

• Anonym

men va larvigt. det har min dotter oxå gjort på sin pappa, är ju ren nyfikenhet

• Anonym

Men alltså om han sitter i soffan med kalsonger så är hon där och tar på den. Är det inget sexuellt då? Ororlig för det. Men hon kanskr är så liten att hon inte förstår

Svar på tråden 18 månader,, tagit på pappas snopp