Inlägg från: Anonym (Hahaha!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hahaha!)

18 månader,, tagit på pappas snopp

Knastroll82 skrev 2008-03-23 18:42:51 följande:
    Själv använde jag farfars snopp som hantag i duschen när jag var runt 2. Såg ju ingenting med huvudet fullt i schampo, och på den tiden fanns ju inget "no tears" schampo. Han blev helt förstörd, men inte har jag några men av det idag.
    Ha ha ha! Det är ju så det är med små barn. Inget de tänker på. Galet kul historia. Stackars farfar...måste ju ha gjort ont!
  • Anonym (Hahaha!)
    Anonym (mamma) skrev 2008-03-23 22:44:19 följande:
    När sambon och sonen 15 månader duschade för några veckor sedan hörde jag sambon säga: "Aj!, Hörru, du har en egen, dra i den istället!" Lät så roligt tycker jag :) Det är när man gör en stor sak av att nakenhet är fult och hemligt som det blir fel tror jag.
    Många roliga historier som dyker upp i denna verklighets främmande tråd. Den hänger ju bara där...Klart man måste testa att dra i den! Hahaha!
  • Anonym (Hahaha!)

Samma här... Han har tom börjat fråga om TV:n och brödrosten om de har snoppar. ALLT och ALLA måste kollas... Härligt att se folks reaktioner i ICA-kön!

nyttigen skrev 2008-03-25 11:58:00 följande:
    Ha ha. Ts skulle höra dotterns rabblande om vilka som har snopp eller inte i den här familjen Jisses, låt barnen få lära sig och upptäcka. Dom vet inte mer än vad dom lär sig av oss vuxna, men så långt tänker inte TS va?
  • Anonym (Hahaha!)
    Kalle Karls mamma skrev 2008-03-25 11:48:01 följande:
    jag har en kille på 3 som tycker om tuttar när han ser dom säger han mamma har fina tuttar
    Nåväl, det var ju lindrigt... Jag fick höra av min äldsta att jag hade lååånga och fina tuttar. Då var det bara fram med skådespelar-facet och säga ett glatt:"Tack"
  • Anonym (Hahaha!)

Vilka roliga historier! Man skulle ju nästan starta en tråd bara för såna här dråpliga ur-barna-mun berättelser. Ha ha!

• Anonym (Hahaha!)
    Anonym (nakenfisen) skrev 2008-03-25 18:20:06 följande:
    Min son stod och tittade på mig en dag i duchen.Sen lipade han åt mig, haha, han trodde nog det var en som lipade, med det var mina blygläppar, han var då 16mån.Barn är väl för goa.Nakenhet är naturligt för dem, det är vi vuxna som gör det fult, yvärr.
    Vilken kul historia!Skrattande Klart han måste lipa tillbaka till den ohyfsade personen!
Svar på tråden 18 månader,, tagit på pappas snopp