• snarf

När kom ni på att ni var Bi/Homo?

Var 24 när jag när blixten slog ner första gången och jag blev upp över öronen kär i min kompis flickvän. Hade aldrig ens tänkt tanken på tjejer innan och blev jätte förvirrad. Pratade bara med några nära vänner om de då men kom inte ut ur garderoben helt förens jag träffade min nuvarande kärlek och sambo.

• snarf

Var runt 23-24 när jag blev kär i en tjej för första gången. De var ett OJ! Hade aldrig tidigare tittat på tjejer eller anat... förens HON klev in i mitt liv. Kallade mig bi i många år men idag är killar ett avslutat kapitel, har bara haft tjejer de senaste 8 åren och tanken på att kunna bli kär eller ha sex med en man igen känns totalt avlägset.
    Däremot har jag varit kär i män/killar, ja till och med älskat men de var tills tills jag upptäkte tjejer, då tog känslorna för män slut... eller kanske de är så att jag idag vet att kvinnor ger mig bättre sex, bättre samliv och starkare kärlek, varför byta tillbaks då? ;) Kan säga att jag är 100 % flata idag och trivs som bara den :)

Svar på tråden När kom ni på att ni var Bi/Homo?