Inlägg från: enny signatur |Visa alla inlägg
  • enny signatur

När kom ni på att ni var Bi/Homo?

Kärlek. Jag skiljde rätt hårt på kvinnor och män som yngre och då fanns inget intresse i kvinnor/tjejer. Jag tyckte inte de var attraktiva och kunde umgås med dem som vänner, men i fåtal. Jag föredrog att umgås med killar på alla sätt.
    Sedan vart jag äldre, träffade på andra tankar och idéer , andra människor. Jag började tycka att det var dumt med könsindelning.Tiden gick. Sedan träffade jag på en flicka som fick mig att le fånigt... Jag blev kär. Det hände aldrig något och jag försökte aldrig få det till något på riktigt heller, situationen passade inte. Jag har varit intresserad av fler tjejer efteråt, men majoriteten är män. Jag har aldrig haft sex med en kvinna, gör det att jag inte är bi? Då skulle den som är oskuld inte heller kunna vara hetrosexuell (ref: magnus betnér). Jag föredrar att inte dela in de jag får känslor för i kön, det sätter bara skumma begränsningar på saker. Visst kan man skönja tendenser så som att jag oftare blir attraherad av män, men jag har också genom mitt liv sällan varit intresserad av ljushåriga pojkar (blonda) men det finns några fall. Inte heller ha det varit så många yngre, men det existerar. Men det är inte vad man frågar efter i klassifikationen. Varför är det mer intressant om jag gillar killar generellt än ljushåriga?

• enny signatur
    Anonym (R) skrev 2010-09-17 00:23:05 följande:
    Jag har varken haft sex med tjejer eller killar och är säker på att jag är gay. (Även om jag inte satt nåt absolut aldrig till killar) Och jag blir ibland ifrågasatt för det. Själv undrar jag hur man isåfall ska kunna veta att man är straight om man inte haft sex med båda...
    snarare när man testat alla...
Svar på tråden När kom ni på att ni var Bi/Homo?