När kom ni på att ni var Bi/Homo?
Jag vet inte exakt när det var.. Men jag vet att jag vare sig under både grundskola och gymnasium inte ens tänkt tanken att jag skulle vara något annat än straight, inte medvetet i alla fall!
Men någon gång vid 20+ så började jag tänka.. Min yngre syster umgicks i vegan/anarkist/syndikalist/djurrättaktivistkretsar :) på den tiden och jag tror att det var först där jag faktiskt träffade på folk som var icke-straighta. Så var det väl en kombination av små av händelser som gjorde att jag snubblade in på www.sylvia.se och långsamt så insåg jag att jag var icke-straight och i den vevan träffade jag sedan tjejen som sedan kom att bli min flickvän (och fortfarande är).
Mitt alias till trots så är jag väl bi, antar jag, eftersom jag kan attraheras av båda könen och har varit tillsammans med bägge delar - men tjejer tycker jag i allmänhet är mer intressanta än män (och så rimmar ju gay bättre på tjej) ;)
Så summerar: Det var ju ett "oj!", men ett utdraget sådant i sen ålder. Men troligen, som Skutt skrev, skulle man kunna hitta ledtrådar till detta redan tidigare vid en analys (som att jag beundrade Jodie Foster väldigt mycket t ex.. ;)