När kom ni på att ni var Bi/Homo?
Jag har typ "alltid" vetat, sen jag blev förälskad första gången i 5-6 årsåldern. Under hela låg- till högstadiet var jag lite förälskad i både killar och tjejer lite hipp som happ. I gymnasiet blev jag suuuuuperförälskad i en tjej. Obesvarat, givetvis... *sniff*
Sen "kom jag ut" när jag var 22 men hade inte min första tjej förrän ett par år senare. Alldeles för sent! Jag önskar verkligen jag hade vågat, eller tagit mig i kragen, mycket tidigare!
Hade mitt livs hittills längsta förhållande med en kvinna (som jag dessutom var förlovad med) och därefter var jag tillsammans med en man i ett par år.
"Tekniskt sett" är jag kanske bi, men jag känner mig mest som flata. Typ 90% flata och 10% straight.
Jag avundas dem som verkligen VET och inte känner någon tvekan om sin läggning. Det handlar inte om att jag "inte kan bestämma mig" utan jag har alltid varit förälskad i de personer jag varit tillsammans med, oavsett deras kön. Men jag önskar jag kunde vara antingen bara flata eller lite mer straight. Låter det skumt..?