• Aussielotta

Nån som e vaken?

Viggo - mitt busiga charmtroll!
  • Svar på tråden Nån som e vaken?
  • Em00

Uuuh, fy 17 =O =/
    Myror, kryp, är INTE trevligt alltså..

Förrförra sommaren när jag låg i sängen,
    så kände jag nåt röra sig mellan armen och madrassen..
    Lyfte på den.. och där var en tvestjärt!
    Jag HATAR tvestjärtar, jag har tvestjärtsfobi.
    Usch! Det var inte trevligt.. =P

• Fluffguf
    Em00 skrev 2008-03-26 03:58:03 följande:
    Uuuh, fy 17 =O =/Myror, kryp, är INTE trevligt alltså..Förrförra sommaren när jag låg i sängen,så kände jag nåt röra sig mellan armen och madrassen..Lyfte på den.. och där var en tvestjärt!Jag HATAR tvestjärtar, jag har tvestjärtsfobi.Usch! Det var inte trevligt.. =P
    Åh vad hemskt! En gång kröp en spindel på min kudde, jag gick inte in i mitt rum på flera dagar
  • oxle bo

jag jobbar på ett demens boende, började jobba natt den 1 mars, innan jobbade jag 75%. ska gå till baka till det sen.
    om allt går som det ska så blir jag mamma i november o då vill jag inte jobba natt.

• jessipessi

ok grattis.. vill osså ha ett barn till hoppas inte det tar lika lång tid nästa gång. hatar detta med pco. jag är osså på ett demens sjukhem med 24 boende

• Robinsyster

Fluffguf - jag hade inlämning på tenta idag så har suttit uppe massor med nätter och pluggat sista veckan. När jag kom hem idag sov jag 4 timmar till fyra tiden så nu är jag Inte sugen på att sova. men kanske är dags snart...
    Så jobbigt när solen börjar gå upp...

• Robinsyster

Tvestjärt? Nej fy helvete!!!!!! *vill skrika*

• Fluffguf
    Robinsyster skrev 2008-03-26 04:02:16 följande:
    Fluffguf - jag hade inlämning på tenta idag så har suttit uppe massor med nätter och pluggat sista veckan. När jag kom hem idag sov jag 4 timmar till fyra tiden så nu är jag Inte sugen på att sova. men kanske är dags snart...Så jobbigt när solen börjar gå upp...
    Jag förstår! Hur gick det på tentan då?
  • oxle bo

tack. jag har också PCO.
    skulle ha fåt en pojke i maj men han bestämde sig för o titta ut i v20 nu är jag i v8. nervöst...

oj 24, är du ensam? vi har 13 boende..

• Robinsyster

Vad är PCO om jag får fråga????

• Em00

Okej, för er som pallar så ligger dom 3 myrbilderna
    under Starka bilder nu..

tror jag, om det blev som jag ville =)
    fattar inte riktigt hur det funkar på fl =P

burr *ryser*

Svar på tråden Nån som e vaken?