-
-
Svar på tråden Nån som e vaken?
-
Uuuh, fy 17 =O =/
Myror, kryp, är INTE trevligt alltså..
Förrförra sommaren när jag låg i sängen,
så kände jag nåt röra sig mellan armen och madrassen..
Lyfte på den.. och där var en tvestjärt!
Jag HATAR tvestjärtar, jag har tvestjärtsfobi.
Usch! Det var inte trevligt.. =P -
Åh vad hemskt! En gång kröp en spindel på min kudde, jag gick inte in i mitt rum på flera dagarEm00 skrev 2008-03-26 03:58:03 följande:Uuuh, fy 17 =O =/Myror, kryp, är INTE trevligt alltså..Förrförra sommaren när jag låg i sängen,så kände jag nåt röra sig mellan armen och madrassen..Lyfte på den.. och där var en tvestjärt!Jag HATAR tvestjärtar, jag har tvestjärtsfobi.Usch! Det var inte trevligt.. =P
-
jag jobbar på ett demens boende, började jobba natt den 1 mars, innan jobbade jag 75%. ska gå till baka till det sen.
om allt går som det ska så blir jag mamma i november o då vill jag inte jobba natt. -
ok grattis.. vill osså ha ett barn till hoppas inte det tar lika lång tid nästa gång. hatar detta med pco. jag är osså på ett demens sjukhem med 24 boende
-
Fluffguf - jag hade inlämning på tenta idag så har suttit uppe massor med nätter och pluggat sista veckan. När jag kom hem idag sov jag 4 timmar till fyra tiden så nu är jag Inte sugen på att sova. men kanske är dags snart...
Så jobbigt när solen börjar gå upp...
-
Tvestjärt? Nej fy helvete!!!!!! *vill skrika*
-
Jag förstår! Hur gick det på tentan då?Robinsyster skrev 2008-03-26 04:02:16 följande:Fluffguf - jag hade inlämning på tenta idag så har suttit uppe massor med nätter och pluggat sista veckan. När jag kom hem idag sov jag 4 timmar till fyra tiden så nu är jag Inte sugen på att sova. men kanske är dags snart...Så jobbigt när solen börjar gå upp...
-
tack. jag har också PCO.
skulle ha fåt en pojke i maj men han bestämde sig för o titta ut i v20nu är jag i v8. nervöst...
oj 24, är du ensam? vi har 13 boende..
-
Vad är PCO om jag får fråga????
-
Okej, för er som pallar så ligger dom 3 myrbilderna
under Starka bilder nu..
tror jag, om det blev som jag ville =)
fattar inte riktigt hur det funkar på fl =P
burr *ryser*