• Aussielotta

Nån som e vaken?

Viggo - mitt busiga charmtroll!
  • Svar på tråden Nån som e vaken?
  • TuvaLi

Åh är det fler som inte kan sova??
    Jag väntar barn o är i v. 16. Blev heltidssjukskriven förra veckan pga värk i kroppen. (har det sen tidigare men det blir värre å värre o jag har jätte stora problem med mitt bäcken) så jag vaknade halv 4 idag i hade ont, kunde inte sova...

Så här sitter man å surfar o surfar o väntar på bättre tider,. Har kokat lite te.

KramiZ

• Robinsyster

Oj, ja då kanske krypsäsongen är här. Hua!

• Fluffguf
    Robinsyster skrev 2008-03-26 04:11:34 följande:
    senare år svenska.
    Okej...
    TuvaLi skrev 2008-03-26 04:11:34 följande:
    Åh är det fler som inte kan sova?? Jag väntar barn o är i v. 16. Blev heltidssjukskriven förra veckan pga värk i kroppen. (har det sen tidigare men det blir värre å värre o jag har jätte stora problem med mitt bäcken) så jag vaknade halv 4 idag i hade ont, kunde inte sova...Så här sitter man å surfar o surfar o väntar på bättre tider,. Har kokat lite te.KramiZ
    Vi är ett gäng
  • Robinsyster

Te är gott

TuvaLi skrev 2008-03-26 04:11:34 följande:
    Åh är det fler som inte kan sova?? Jag väntar barn o är i v. 16. Blev heltidssjukskriven förra veckan pga värk i kroppen. (har det sen tidigare men det blir värre å värre o jag har jätte stora problem med mitt bäcken) så jag vaknade halv 4 idag i hade ont, kunde inte sova...Så här sitter man å surfar o surfar o väntar på bättre tider,. Har kokat lite te.KramiZ
  • Em00

Blää.. och jag som äntligen kommit till där det börjar hända saker i 1408 (Läser novellsamlingen där den finns med)..
    Nån som vet om den är äcklig?
    Eller ska jag nöja mig mer myr-äcklet? =P

• Fluffguf
    Em00 skrev 2008-03-26 04:14:24 följande:
    Blää.. och jag som äntligen kommit till där det börjar hända saker i 1408 (Läser novellsamlingen där den finns med)..Nån som vet om den är äcklig?Eller ska jag nöja mig mer myr-äcklet? =P
    Ingen aning!
  • Robinsyster

jaha okej, inge kul.

Fluffguf skrev 2008-03-26 04:17:46 följande:
    Ja i normala fall, men nu är jag sjukskriven...
Svar på tråden Nån som e vaken?