• Aussielotta

Nån som e vaken?

Viggo - mitt busiga charmtroll!
  • Svar på tråden Nån som e vaken?
  • Häxan Jia
    Fluffguf skrev 2008-03-25 02:50:40 följande:
    Svar på #19Så liten och redan en hopplös nattmänniska...
    Japp tydligen.. hoppas man får fixat de hyffsat innan de är dags att börja skolan.. Men ja tvivlar, redan då satt jag gärna uppe länge...
    Så satans lycklig och fortfarande EN STOLT SLYNA!!!!
  • Fluffguf
    Svar på #21
    Ja, jag kommer ihåg hur jobbigt det var att gå upp redan till dagis! Tur att mamma tvingade mig i säng tidigt!
  • Häxan Jia
    Fluffguf skrev 2008-03-25 02:55:13 följande:
    Svar på #21Ja, jag kommer ihåg hur jobbigt det var att gå upp redan till dagis! Tur att mamma tvingade mig i säng tidigt!
    Min tvingade mig också.. men ja satt vaken i min säng istället Läste mycket böcker till nattlampans sken.
    Så satans lycklig och fortfarande EN STOLT SLYNA!!!!
  • Em00

maaat.. jag är hungrig, får man vara det den här tiden
    på dygnet?

• Fluffguf
    Svar på #23
    Det gjorde jag också, jag hade alltid en bok gömd inne i nattduksbordet och jag trodde inte att mamma fattade att jag låg och läste. Men hon har berättat när jag blev äldre att varje gång hon gick förbi mitt rum hörde hon hur jag gjorde ett sånt där skrämt ljud
  • Fluffguf
    Em00 skrev 2008-03-25 02:59:16 följande:
    maaat.. jag är hungrig, får man vara det den här tidenpå dygnet?
    Självklart! Man blir ju hungrig om man är vaken. Ibland lagar jag middag mitt i natten.
  • Laminie

Hur länge sover ni om dagarna om ni är uppe såhär länge? Jag kan sova för länge vilket inte är bra. Så därför ska jag vara uppe hela natten nu så jag kan vända rätt på dygnet .

• Fluffguf
    Laminie skrev 2008-03-25 03:00:15 följande:
    Hur länge sover ni om dagarna om ni är uppe såhär länge? Jag kan sova för länge vilket inte är bra. Så därför ska jag vara uppe hela natten nu så jag kan vända rätt på dygnet.
    Jag har typ världens sjukaste dygnsrytm nu, jag är sjukskriven bla för mina sömnstörningar. Så ibland sover jag inget alls på 2-3 dygn, sedan kan jag sova 12-16 timmar precis när som helst på dygnet...
Svar på tråden Nån som e vaken?