"Once you go black you never go back...."
Stämmer ordspråket?
Utveckla gärna.
Stämmer ordspråket?
Utveckla gärna.
Ja, tyvärr..
Tyvärr?
Ja tyvärr samma här. Tyvärr säger jag eftersom det ibland vore SÅÅÅÅÅ mycket enklare med en svensk kille, men det går fan inte fast jag försökt.
Som kille kan jag bara säga att det helt ärligt inte är någon skilnad på en svart tjej eller av någon annan hudfärg.
It's all about personality, inte färgen på huden. Hela tråden har någon konstig bakvänd rasistisk vinkling.
Anonym (toubab) skrev 2008-03-27 21:03:05 följande:
Alltså.
Ni som tycker att detta är rasistiskt är ju rätt så puckade.
Ingen påstår ju att folk av en hudfärg är mer eller mindre värd.
Tråden handlade om vad man tänder på sexuellt.
Jag tänder på killar som ser ut på ett visst sätt och de resterande tänder jag inte alls på. Så är det. Jag är knappast rasist för att jag inte tänder på de andra.
Idioter.
Kände exakt lika dant en gång i tiden då livet var enklare haha...Fanns liksom inte i min tankevärld av nån anledning, men sen åkte jag dit så det smällde om det..haha.
Nej fy vad trist. Världen är ju FULL av massa OLIKA människor. Tror inte alls alla är lika, man formas ju av den kultur och den del av världen som man är uppvuxen i. Tycker det blir liksom bakvänd rasism att säga att alla är vi lika. JAg hyllar olikheterna :)
Ordspråket stämmer inte i mitt fall. Föredrar vita män.
Once (ok, a couple of times) I tried black and I went back (with a vengeance!).
*asg*
puff
dito
Mina sexuella preferenser är SVART, men det innebär inte (som många tror) att jag tar vem som helst "bara" för att han är svart. Som du säger så är det mycket som ska stämma, så även det jag attraheras av utseendemässigt, som i mitt fall råkar vara svarta killar.
Får man fråga vad som hände??
Nix, har bara haft en pojkvän som varit svart och honom lämnade jag med glatt hjärta.
Jag som trodde vi mest pratade om vad vi var attraherade av i denna tråd, inte vad som var PK eller inte.