• Anonym

"Once you go black you never go back...."

Stämmer ordspråket?

Utveckla gärna.

• Svar på tråden "Once you go black you never go back...."
  • Anonym (affi)

för mig stämmer det=)

Vet inte varför men för mig så känns det mest naturligt att vara med en svart man=)
    Men det är väl personligheten som styr, sen har man ju alltid sånt som man föredrar utseendemässigt. men ja, jag har svårt att tänka mig att vara med en vit kille.

• Anonym

Ja tyvärr samma här. Tyvärr säger jag eftersom det ibland vore SÅÅÅÅÅ mycket enklare med en svensk kille, men det går fan inte fast jag försökt.

• Anonym

Som kille kan jag bara säga att det helt ärligt inte är någon skilnad på en svart tjej eller av någon annan hudfärg.
    It's all about personality, inte färgen på huden. Hela tråden har någon konstig bakvänd rasistisk vinkling.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-03-27 20:41:41 följande:
    Som kille kan jag bara säga att det helt ärligt inte är någon skilnad på en svart tjej eller av någon annan hudfärg. It's all about personality, inte färgen på huden. Hela tråden har någon konstig bakvänd rasistisk vinkling.
    En hyllning till mörka killar, tycker du att det är rasism?
  • Valkyriah
    Anonym skrev 2008-03-27 20:55:27 följande:

Själv vill jag då hylla alla vita män

Har aldrig varit attraherad av en svart man.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym (toubab)
    Anonym skrev 2008-03-27 20:55:27 följande:
    Japp, precis som en hyllning till vita killar har en rasistisk underton så har en hyllning till mörka killar det.
    En tjej som säger att hon föredrar vita män vad ger det för signal ?
  • W W
    Anonym (toubab) skrev 2008-03-27 21:03:05 följande:
    Japp, precis som en hyllning till vita killar har en rasistisk underton så har en hyllning till mörka killar det. En tjej som säger att hon föredrar vita män vad ger det för signal ?
    det vill jag gärna veta vad ger det för signal?
  • Anonym

Anonym (toubab) skrev 2008-03-27 21:03:05 följande:

Japp, precis som en hyllning till vita killar har en rasistisk underton så har en hyllning till mörka killar det. En tjej som säger att hon föredrar vita män vad ger det för signal ?
    Det beror väl på hur man säger det? Eller hur?
Svar på tråden "Once you go black you never go back...."