Baby Mama skrev 2008-03-31 11:54:55 följande:
Shit asså, man blir nästan lite mörkrädd när man läser allt detta."Vill hylla alla vita män", "Har vart med EN svart man och aldrig mer"En fråga,vad FAN betyder det???? Så för att ni varit med EN svart man och det hänt tråkigheter betyder det då att ni tror alla svarta män är lika? Men om det händer tråkigheter med en vit man är ni ledsna ett tag och träffar senare en ny vit man?Kanske är jag som feltolkat allt,har dock inte läst tråden från början. Men tycker ändå att det verkar sjukt att skriva så.Min sambo och pappan till mitt barn är svart och jag älskar honom för hans person och inte hans hudfärg. (Sen råkar han va helt fantastiskt när vi älskar =) hi hiInnan jag träffade honom har jag vart tillsammans med män från olika delar av världen med olika bakgrunder och kulturer och som dom har varit som pojkvänner har VERKLIGEN ingenting att göra med vart dom kommer ifrån, ELLER deras hudfärg.Sluta dömma
Ja,du kanske skulle ta och läsa alla inlägg
Jag kan inte svara för någon annan än mig själv eller för vad någon annan skrivit.
Men jag skrev "hylla alla vita män" efter att någon annan skrivit "hylla svarta män"
Med det menar jag att jag rent utseendemässigt dras till vita män och har aldrig attraherats av en svart man.Vita män är sexigare än svart enligt mig medans andra tycker tvä
rtom.No big deal.