-
det vill jag gärna vetaAnonym (toubab) skrev 2008-03-27 21:03:05 följande:Japp, precis som en hyllning till vita killar har en rasistisk underton så har en hyllning till mörka killar det. En tjej som säger att hon föredrar vita män vad ger det för signal ?
vad ger det för signal?
-
jag förstår faktiskt inte hellerValkyriah skrev 2008-03-27 21:14:54 följande:Det säger väl inte så mycket mer än att du just rent utseendemässigt dras till thaitjejer??
jag står gärna för att jag tycker att utseendemässigt så finns det inget som slår en vit kille o att jag tycker att asiatiska killar är osexigast.. men det betyder ju inte speciellt mycket.. det är väl olika tycke o smak precis som att några gillar vältränade människor o andra vill ha lite att ta på o ytterligare andra vill ha tjocka människor.. -
Svar på #30vem fan är inte nyfiken (o jag är inte anonym heller
)
-
nämen.. likväl som jag anser att killar som har lite mage är sexigare än killar som är allt för vältränade.. o att jag anser att killar som är över 30 ser bättre ut än killar i min egen ålder eller att jag föredrar renrakade killar framför dom som låter håret växa fritt så tycker jag att vita killar är sexigare än svarta..
det innebär inte på något sätt att jag skulle säga nej tack enbart för att han är svart, jag kan ge honom en chans ändå, men han kommer att få jobba hårdare för att få min uppmärksamhet.. o hur jag än ser på saken så kan jag inte bortse från det faktum att trots att jag har haft åtskilliga sexpartners så har inte en enda av dom varit svart.. närmst är chokladbrun o det har skett med en person.. vi hade dock ett kortare förhållande..
men det gör inte mig till det minsta rasistisk
det handlar om tycke o smak o en personlig preferens mer än något annat..