Inlägg från: Anonym (Sanningensord) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanningensord)

"Once you go black you never go back...."

Anonym skrev 2008-03-27 20:41:41 följande:

Som kille kan jag bara säga att det helt ärligt inte är någon skilnad på en svart tjej eller av någon annan hudfärg.
    It's all about personality, inte färgen på huden. Hela tråden har någon konstig bakvänd rasistisk vinkling.

Rasistiskt? ehm What da? du är en sån typisk estet svenne som är manipulerad av svensk "reality TV" om att allt är rasistiskt, det är bara en grej ni svenskar gör för att dom går ner på knä av rädsla för att bli "kritiserade" och måste hävda att dom inte är rasister,  på vilket sätt är det rasistiskt att gilla nån eller ogilla någon sexuellt beroende på deras utseende? ser asiatiska kvinnor exakt likadana ut som mörkhyade kvinnor tycker du? människor dras för OLIKA fysik och utseende, de är inte rasistiskt, det du påstår är att de är inte OKEJ att på ett possetivt sätt gilla någon pga usprung? det är ju mer rasistiskt eller hur?? är det fult att komma ifrån något annat land än sverige menar du? att gömma att människor är olika är inte Anti-rasistikt min vän, tvärt om de är rasistikt för det är som att påstå att "VI svenskar är så bra" så vi måste låta invandrarna känna sig välkomna

Men men du gör väl allt staten säger att du ska göra, hoppar du i från ne bro med ifall Tv säger att du ska göra de? roligaste är Mina svarta kompisar säger typ när dom vart me en vit tjej, "den vita horan älskar Ne.... Kuk" roliga är att ni svenskar tar emot det som hundar, ni kränker till och med er egna kultur för att visa vilka "duktiga hundar" ni är, jag är inte svensk vill inte vara svensk häller för det är de mest patetiska landet i världen NO BALLS är det ända ordet att säga om sverige, ja kan säga att såna som du är patetiska, finns inget rasistiskt i denna tråd, ifrån en blatte som mig kan ja säga att till och med jag ser ner på dig, för att du är extremist anti rasist, du är inte duktig, RIKTIGT rasism är en grej, men de du gör är bara extremt som om du vore "bättre än andra" och måste visa att du inte är rasist, DU ÄR rasist för du tror att din "ras är finare än andra" och att du måste visa att "det är okej att komma ifrån ett annat land" ingen vill ens komma ifrån sverige, så sluta med den här jävla extrema allt är rasistiskt grejen.

Svar på tråden "Once you go black you never go back...."