• Anonym

"Once you go black you never go back...."

Stämmer ordspråket?

Utveckla gärna.

• Svar på tråden "Once you go black you never go back...."
  • Mamsis
    Anonym skrev 2008-03-27 21:43:50 följande:
    Nej fy vad trist. Världen är ju FULL av massa OLIKA människor. Tror inte alls alla är lika, man formas ju av den kultur och den del av världen som man är uppvuxen i. Tycker det blir liksom bakvänd rasism att säga att alla är vi lika. JAg hyllar olikheterna :)
    Jag tror du missförstod mig väldigt mycket..
    När jag blir kär så blir jag kär i en person. Inte en färg. Blir jag attraherad så jag vill ha sex med någon så är det likväl personen. Jag kan tycka en kille är snygg,men jag vill inte ha sex med honom om han är totalt blåst.
  • Anonym (Yes!)

Det stämmer faktiskt på mig. Jag älskar svarta män, inte för att de på något sätt är större eller bättre i sängen utan för att jag tänder på dem helt enkelt.

Men som tjej är man slampa vad man än gör. Förr tjoffade jag det mesta, diskriminerade ingen, då var jag lösaktig. Nu föredrar jag svart, då är man n*gga-lover...

• Ödet var min väg

Stämmer inte på mig...

• Anonym

dito

Anonym skrev 2008-03-27 21:46:24 följande:
    Ordspråket stämmer inte i mitt fall. Föredrar vita män. Once (ok, a couple of times) I tried black and I went back (with a vengeance!).
    killar som gillar asiatiska tjejer. Det är gott om såna är "into the bamboo"
  • Anonym

Mina sexuella preferenser är SVART, men det innebär inte (som många tror) att jag tar vem som helst "bara" för att han är svart. Som du säger så är det mycket som ska stämma, så även det jag attraheras av utseendemässigt, som i mitt fall råkar vara svarta killar.

Mamsis skrev 2008-03-28 00:09:16 följande:
    Jag tror du missförstod mig väldigt mycket..När jag blir kär så blir jag kär i en person. Inte en färg. Blir jag attraherad så jag vill ha sex med någon så är det likväl personen. Jag kan tycka en kille är snygg,men jag vill inte ha sex med honom om han är totalt blåst.
  • Hymen

Jag har varit med EN svart kille.
    I mitt fall gäller: aldrig mer!!

• Anonym

Får man fråga vad som hände??

Hymen skrev 2008-03-28 21:50:10 följande:
    Jag har varit med EN svart kille.I mitt fall gäller: aldrig mer!!
  • Hymen
    Anonym skrev 2008-03-28 21:51:20 följande:
    Får man fråga vad som hände??
    Ja, om du inte är anonym.
  • Anonym
    Hymen skrev 2008-03-28 21:55:16 följande:
    Ja, om du inte är anonym.
    Nu blir jag också nyfiken...
Svar på tråden "Once you go black you never go back...."