"Once you go black you never go back...."
Stämmer ordspråket?
Utveckla gärna.
Stämmer ordspråket?
Utveckla gärna.
om jag blev intresserad av en vit kille så skulle jag inte säga "nä, för jag gillar bara svarta" men jag blir sällan intresserad av icke svarta..kan inte förklara det men så är det=)
jag säger som så att jag harinte sagt "aldrig mer" till en vit men jag har svårt att tänka mig nåt annat än svart.
sen är det ju så att man faller för en person inte en hudfärg
Nix, har bara haft en pojkvän som varit svart och honom lämnade jag med glatt hjärta.
Har aldrig provat och har inget behov av det heller.
vart en gång och säger oxå aldrig mer. Tyvär!
Shit asså, man blir nästan lite mörkrädd när man läser allt detta.
"Vill hylla alla vita män", "Har vart med EN svart man och aldrig mer"
En fråga,vad FAN betyder det???? Så för att ni varit med EN svart man och det hänt tråkigheter betyder det då att ni tror alla svarta män är lika? Men om det händer tråkigheter med en vit man är ni ledsna ett tag och träffar senare en ny vit man?
Kanske är jag som feltolkat allt,har dock inte läst tråden från början. Men tycker ändå att det verkar sjukt att skriva så.
Min sambo och pappan till mitt barn är svart och jag älskar honom för hans person och inte hans hudfärg. (Sen råkar han va helt fantastiskt när vi älskar =) hi hi
Innan jag träffade honom har jag vart tillsammans med män från olika delar av världen med olika bakgrunder och kulturer och som dom har varit som pojkvänner har VERKLIGEN ingenting att göra med vart dom kommer ifrån, ELLER deras hudfärg.
Sluta dömma
nej precis..ska man få skit för att man inte tänder på svarta nu? snart blir man väl kallad för rassist för att man inte knullar svarta :S
ok, det va verkligen inte så jag menade. Klart man får tända på vem man vill, svarta, bruna, vita, gula, lila.
Det va bara kommentar efter kommentar som fick mig att börja undra.
Har nyligen stött på folk som verkar ha nåt emot svarta, kankse gick på lite för hårt pga det.
Maken till rasistisk tråd får man ju leta efter.
Ser man bara till skinnets färg som i Once u go black så har man lagt värderingar utifrån personens färg. Det är per definition rasistiskt tänkande.
Sen folk här som inte kan tänka sig det ena eller det andra... sorgligt.
nämen.. likväl som jag anser att killar som har lite mage är sexigare än killar som är allt för vältränade.. o att jag anser att killar som är över 30 ser bättre ut än killar i min egen ålder eller att jag föredrar renrakade killar framför dom som låter håret växa fritt så tycker jag att vita killar är sexigare än svarta..
det innebär inte på något sätt att jag skulle säga nej tack enbart för att han är svart, jag kan ge honom en chans ändå, men han kommer att få jobba hårdare för att få min uppmärksamhet.. o hur jag än ser på saken så kan jag inte bortse från det faktum att trots att jag har haft åtskilliga sexpartners så har inte en enda av dom varit svart.. närmst är chokladbrun o det har skett med en person.. vi hade dock ett kortare förhållande..
men det gör inte mig till det minsta rasistisk
det handlar om tycke o smak o en personlig preferens mer än något annat..
Baby Mama skrev 2008-03-31 11:54:55 följande:
Jag som trodde vi mest pratade om vad vi var attraherade av i denna tråd, inte vad som var PK eller inte.
Men hur i helvete kan det vara rasistiskt att inte tända på svarta?
tycker det är oerhört kränkande sagt. Likväl som ni inte tänder på något så tänder inte jag på svarta, herrejävlar ska man verkligen få skit för det? Jag har inget emot svarta som vänner eller what ever,,men jag vill inte ha en som sexpartner. Det funkar inte för mig. Jag är inte rassist för det!!!
Håller med. Hurra för er ![]()
Som kille kan jag bara säga att det helt ärligt inte är någon skilnad på en svart tjej eller av någon annan hudfärg.
It's all about personality, inte färgen på huden. Hela tråden har någon konstig bakvänd rasistisk vinkling.
Rasistiskt? ehm What da? du är en sån typisk estet svenne som är manipulerad av svensk "reality TV" om att allt är rasistiskt, det är bara en grej ni svenskar gör för att dom går ner på knä av rädsla för att bli "kritiserade" och måste hävda att dom inte är rasister, på vilket sätt är det rasistiskt att gilla nån eller ogilla någon sexuellt beroende på deras utseende? ser asiatiska kvinnor exakt likadana ut som mörkhyade kvinnor tycker du? människor dras för OLIKA fysik och utseende, de är inte rasistiskt, det du påstår är att de är inte OKEJ att på ett possetivt sätt gilla någon pga usprung? det är ju mer rasistiskt eller hur?? är det fult att komma ifrån något annat land än sverige menar du? att gömma att människor är olika är inte Anti-rasistikt min vän, tvärt om de är rasistikt för det är som att påstå att "VI svenskar är så bra" så vi måste låta invandrarna känna sig välkomna
Men men du gör väl allt staten säger att du ska göra, hoppar du i från ne bro med ifall Tv säger att du ska göra de? roligaste är Mina svarta kompisar säger typ när dom vart me en vit tjej, "den vita horan älskar Ne.... Kuk" roliga är att ni svenskar tar emot det som hundar, ni kränker till och med er egna kultur för att visa vilka "duktiga hundar" ni är, jag är inte svensk vill inte vara svensk häller för det är de mest patetiska landet i världen NO BALLS är det ända ordet att säga om sverige, ja kan säga att såna som du är patetiska, finns inget rasistiskt i denna tråd, ifrån en blatte som mig kan ja säga att till och med jag ser ner på dig, för att du är extremist anti rasist, du är inte duktig, RIKTIGT rasism är en grej, men de du gör är bara extremt som om du vore "bättre än andra" och måste visa att du inte är rasist, DU ÄR rasist för du tror att din "ras är finare än andra" och att du måste visa att "det är okej att komma ifrån ett annat land" ingen vill ens komma ifrån sverige, så sluta med den här jävla extrema allt är rasistiskt grejen.
Stämmer.
Svarta män är bara så mmmmmmm :D Men de ska vara riktigt mörka så konstrasten speglas mot min bleka kropp.
Sen tycker jag (obs jag) att de svarta jag varit med varit större och bättre än vita män.