Jävla helvetes skitgrannar!!
Är det så att man har satt upp en lapp så kan det vara så att det är en viktig födelsedagsfest eller annat.
Min far fyllde 50 förra sommaren och vi hade fest ute i våran trädgård. Vi bor i ett villaområde. Vi hade tänkt att ha musik på stereon vilket skulle innebära vädigt hög musik. Men av någon anledning hade vi inte det utan tog bara min cd-spelare som jag lyssnar på musik med i köket.
Jag hade pratat med dem närmaste grannarna dagarna innan och sa att min far fyller 50 och vi ska ha en liten fest då även mina släktingar ska komma från utlandet. Alla var supertrevliga och önskade oss en trevlig kväll.
Men under festens gång kom en av mina gäster och sa att det var en irriterad människa som hade ringt på och klagat på musiken och hotat med att ringa polisen om vi inte sänkte.
Jag tror att klockan var runt 12 på natten.
Jag blev skitirriterad och var beredd på värsta grälet , men han hade redan gått.
Till sakenb hör den att musiken inte alls var så hög eftersom vi var ute och alla satt och snackade. Jag sket fullständigt i grannen , vad FAN min far fyller inte 50 varje dag. Utan det är 1 gång han gör det och då ska inte nån tjurig granne försöra kvällen.
Fy vad arg jag var. Men jag fick aldrig reda på vem det var , synd för jag hade gått nästa dag för att snacka med honom.
Människor som endast klagar på andra borde ha lite mer hänsyn.
Folk som ska ha fest måste också ha hänsyn genom att prata med grannarna innan och självklart inte spela alldeles för hög musik.
TS. Jag tycker du ska ta och tagga ner lite, vi har alla ett jobb, jag jobbar själv 8 timmar om dagen 7 dagar i veckan 365 dagar om året. Jag lider av migrän och behöver varva ner när jag kommer hem från jobbet.
Men fixar jag en fest åt min famij så ska det vara godkännt av mina grannar precis lika självklart är det att jag inte klagar på mina grannar om dem har fet eller vad som helst.