• Malabo

Vecka 25, Hur mår ni? =)

Hej, ja visst är det skönt att det börjar närma sig, jag tycker inte det känns så länge sedan vi var i v 15 och nu är det bara 15 veckor kvar.
    Jag mår riktigt bra om man bortser från att jag har otroligt mycket sammandragningar men jag var till doktorn i dag och allt var bra så det är bara att leva vidare, lovade dock att jag ska jobba mindre, det är inte så lätt när man har eget företag men jag ska försöka.Skrattande

• Malabo
    Wictooria-Jag tycker det är så härligt med dig för du är så väl förberedd, själv lever jag efter mottot "det ordnar sig alltid" vilket inte alltid är så jätte lyckat.
  • Malabo

Jag blir lite avis på er som vet vilket kön ni väntar, vi hade bestämt att vi inte ville veta men ju mer man läser om att ni andra vet desto mer vill jag oxå veta.

• Malabo

Min man hoppas väldigt på en liten kille då vi har 5 tjejer redan, HIHI. JA den som lever får se......

• Malabo

Ja h*n sparkar hela dagarna men är lugn på nätterna och det är jag glad över. Hoppas den rytmen håller isig även efter h*n är född.

• Malabo

Jag har oxå börjat att få kramp i vaderna på nätterna så jag ska testa råden om kalcium och massor med vätska, det värsta med att dricka mycke är att man blir så kissnödig som om man inte springer på toan konstant hela tiden ändå. Skrattande

Har varit på IKEA idag och tittat på saker till den lilla så nu vill man att tiden ska gå ännu fortare...

• Malabo

Jag sak till bm på fredag och ska då förhoppningsvis mätas för första gången, skulle ha varit där i torsdags men då var hon sjuk.
    Det ska bli riktigt spännande att få veta då läkaren tyckte att jag bar högt när jag träffade honom i fredags.

• Malabo

Jippi i dag är dagen då det bara är 100 dagar kvar till BF.......

• Malabo

Hej allihop, var till BM i dag och mitt SF-mått var 24 precis mitt på kurvan sa hon.

Svar på tråden Vecka 25, Hur mår ni? =)