• Gummis

Vecka 25, Hur mår ni? =)

Här kommer en till som är i v. 25 :) hoppas jag får plats. Vad gäller hb så var jag och kollade mitt i början av veckan och då tog hon två prover eftersom man har tunnare blod från början innan det tjockare kommer som ger det rätta värdet. Så jag låg på 115 ungefär. Min bm sa till mig för några veckor sedan att jag skulle börja med 1 niferex/vecka och sedan öka systematsikt. Nu kör jag blutsaft i stället och ska se vad de säger på tisdag då jag ska ditt på koll igen och få mäta magen för första gången.

• Gummis

Vi har redan köpt vagn, är vi v 25. Vi har köpt en brio kombi, gick på min brors rekommendationer och vad man bör tänka på och provade även att köra deras en del och var nöjd med den. Hade dessutom turen att hitta en nov 07 på blocket för 4800kr som vi slog till på. Då ingick ingen skötväska eller annat men nu har vi köpt det också.

• Gummis

Jag har fått kommentaren att jag är välsignad med en liten mage... får väl se vad bm säger på tisdag då jag ska mäta sf mått. Däremot skulle jag kunna klara mig utan ischasnerven som bråkar med mig. är det någon som vet om det hänger i hop med foglossning?

• Gummis

Min bm sa i tisdags att så länge man håller sig inom det översta och nedersta strecket är det ingen fara, däremot om man går tvärt nerår jmf med vad man legat tidigare så kunde man få ett extra UL för att kolla att bebisen växte som den skulle. Jag hade i tisdags 25 och det låg precis på mittenkurvan och jag är i v. 25.

Svar på tråden Vecka 25, Hur mår ni? =)