• Mme K

Vecka 25, Hur mår ni? =)

Hej, 25+0 idag och jag mår bättre, men har varit sjukskriven i två veckor för låga värden (svimmade hela tiden.) Har även haft njurstensanfall (Det sög, inget att rekommendera) OCH ryggskott så jag har verkligen haft otur. Men jag mådde jättebra första 16 veckorna så jag kanske inte ska klaga. :) Nu känns det rätt okej. Har inte haft så mycket kramper senaste veckorna och jag är betydligt piggare. Ryggen gör ont, men jag är så överrörlig i höften så jag hade ont innan jag blev gravid också.

Har ingen aning om när föräldrautbildningen kan vara. Säger BM till om det eller måste man fråga?

• Mme K

Ja jävlar! Jag kan inga vagnmärken ska jag säga er. Min unga får en skittuff blå manchestervagn som jag drogs i när jag var liten. Retro forever! Jag tänker inte köpa en massa nytt. Tänker spara pengar tills den lilla är stor istället. Så det vi tjänar in på att handla på second hand/ få från föräldrar hamnar på ett litet konto till Grynet eller används till sådant som inte finns att hitta billigt.

Vi har inte köpt en pryl än! Men vi har ju fått en del och mer lär det bli. Gillar främst den chilenska korgsängen. Den finns nog inte att köpa på så många ställen. :)

• Mme K

Mitt sfmått i vecka 23+2 var 21. Vilken jättemage, men FIIIIN! (Den som är utlagd i denna tråd alltså.) Jag vet inte om jag är stor eller liten. BM sa att det var mitt på kurvan.

• Mme K

HannaHYLK - Yeah! Me like. Du verkar bra, haha :)

• Mme K

Någon fler än jag som sedan någon vecka tillbaka är toksugen på skräpmat och glass? Jag döööör av sug. Jag har varit så himla duktig hittills och ätit nyttigt, men nu blir det skräpmat en gång i veckan (och då får jag hålla mig de andra sex dagarna) och glass några gånger då och då (fast det är ju inte så farligt.) Är jag onormal?

Svar på tråden Vecka 25, Hur mår ni? =)