• Jimps

Vecka 25, Hur mår ni? =)

Hej

Jag har bf den 14/7 jag var hos bm i tisdags och då mätte hon sf-måttet till 24. Jag tycker att magen blir större och större för varje dag nu. Jag och maken har bestämt oss för en bugaboo cameleon eftersom den är så liten och nätt. Vi har hund oxå så vi måste ha en liten vagn så vi får in allt i bilen

• Jimps

Hej

Är det någon mer än jag som har sammandragningar? Ibland känns det som om nån står på min mage och att musklerna är alldeles spända.

Unna: Jag har oxå bara gått upp 4 kg är iofs en vecka efter dig. Jag räknar med att det blir en slutspurt. Jag har sett dig i bugobootråden. Jag har dock inte beställt än för jag kan inte välja färg =)

• Jimps

Jag har kommit på att glass är väldigt bra mot illamående så det är min ursäkt att äta glass. Jag hade tänkt vara nyttig nu när jag var gravid men jag måste erkänna att det har blivit en hel del onyttigt.

Unna: Min man vill ha helgrå men jag är lite inne på brun/sand men jag kan inte bestämma vilken som ska vara bas. Vi funderar på att be hans syster som är duktig på att sy att sy en tuff sufflett som flera verkar ha sytt.

Svar på tråden Vecka 25, Hur mår ni? =)