-
-
Svar på tråden vecka 18... Hur mår ni? Hur känns det i kroppen?
-
Går in i vecka 18 imorgon, mår bra förutom att jag är såå trött hela tiden och samlar massa vätska mot em och kvällen. Händer och fötter blir jätte svullna.
-
Mår ganska bra , men senaste veckan har ja haft mycket ont i huvet...kanske järnbrist?
-
Mår bra, lite ischias om jag har gått mycket. Blodtrycksfall när jag står för länge. Magen är ganska stor och jag känner sparkar... hm... jag är också trött men annars är allt bra.
-
Jag är oxå i vecka 18 - mår kanon!
blir bara lite trött mellan varven.
Magen syns rejält på kvällarna
- syns era mkt?
Har känt lite fladder i magen men det är så diffust att jag inte är 100 på att det är bebis.
vi ska på UL på tisdag - längtar sååååå mycket!!! -
nja, jag kom på att jag har ont i ryggen (ganska mkt, men vet inteom det beror på graviditeten?).
och har "myror" i armen, den somnar liksom.
Annars är det bra...! ; ) -
Vecka 18 jag med! Mår bara bra! Trött förstås men inga andra krämpor. Min mage har börjat visa sig, men inte så mycket. Ser mest ut som en tjockmage tycker jag... Känner inte några rörelser från liten. Denna väntan...
-
Blir sjukt andfådd av ingenting också kan jag ju tillägga. Gick ofta på långa promenader i snabb takt tidigare, men nu orkar jag inte alls hålla samma tempo längre.
-
Bra... då vet jag att jag är normal och att allt är som det ska när jag läser era inlägg...
-
Är i v 18 jag med! 17+3 tror jag...
Är rätt trött jag med även om jag haft en extrem tröttperiod några veckor men som jag känner börjar släppa nu..
Känner av foglossningen vissa kvällar och nätter, extra mycke om jag gått mycke i trappor eller in o ut i bilen mycke.
Magen ploppade fram igår/förrgår, kom som på en dag.. Underbart! Har ev känt bäbisen 2 ggr. Men det kan ju lika gärna vara tarmarna.. =)
Tycker oxå att armarna somnar lättare när jag ligger i sängen, trots att jag ligger på exakt samma sett som jag alltid har legat.. Konsigt..
Trots alla krämpor så är det underbart att vara GRAVID!!!!=)
UL på onsdag! -
Min mage är stor, fick mage direkt den här gången. Blev rätt stor när jag väntade min dotter så jag räknar med att bli det den här gången med. Var inne för extra UL igår pga samandragningar så vi fick en liten tjuvkik på vårat lilla pyre, annars har vi rutin UL på tisdag.