Inlägg från: Nelly78 |Visa alla inlägg
  • Nelly78

Suddig syn vid ögoninflammation?

Ni som haft det, hur har det varit för er?
    Jag fick det för två dagar sen, då såg jag ok med ögat, men igår och idag ser jag knappt, det är jättesuddigt. Och det är inte alls kladdigt mer än på morgonen...?

♥Mami Älskar Sin Ida♥
  • Svar på tråden Suddig syn vid ögoninflammation?
  • Nelly78

Jösses, nu blev jag helt nervös...
    Det står i länken att man aldrig får variga eller kladdiga ögon..det har mitt varit...

♥Mami Älskar Sin Ida♥
  • Nelly78

Ingen fara att ni gick hårt åt

Det verkar konstigt om det 'bara' är ögoninflammation, ser kladdar inget alls under dagen, bara på morgonen. Jag är som 'öm' i ögat och ser suddigt. Kanske skall tilläggas att jag har linser, ja inte nu såklart, men med glasögonen är det samma, ser suddigt med det högra.

♥Mami Älskar Sin Ida♥
  • Nelly78

Tack snälla ni för era svar!

Jag ringde nu, förklarade hur det kändes. Hon sa att blir det värre måste jag åka in direkt, annars öppnar vår distriktsläkarcentral kl 8 imorgon, så i vilket fall så åker jag dit imorgon bitti.

♥Mami Älskar Sin Ida♥
  • Nelly78

Sorry för lång uppdateringstid...

Satt på akuten i fem timmar idag, pust...en vanlig allmänläkare (?) tittade på ögat, lyste med sån ni vet som man gör hos optikern, han såg inget konstigt men jag fick remiss till ögonläkare imorgon. Jag skall åka dit kl 8 imorgon bitti. Uppdaterar så fort jag kan imorgon efter jag varit där.

♥Mami Älskar Sin Ida♥
  • Nelly78

Uppdateringsdags!

Någon inflammation i höger öga, helt ofarlig! Skönt. Fick droppar, antibiotika. Inga linser och ingen mascara på minst två månader...

♥Mami Älskar Sin Ida♥
  • Nelly78
    Rintintin skrev 2008-04-01 08:52:11 följande:
    Gott att höra ! Hellre linslös i två månader än för resten av livet !
    Absolut! Känns skönt att jag åkte och kollade det. Tack för era svar!
    ♥Mami Älskar Sin Ida♥
Svar på tråden Suddig syn vid ögoninflammation?