• Svartfot

~WILMA~

WILMAOrginal Wilma

1   guild1.jpg   2    Lollipop77.jpg

guild.jpg  4    Wilma 1.jpg

5   Wilma i.jpg 6     hgth.jpg

7    18.jpg 8    19.jpg
    9     1178507707 (kopia).jpg 10    wilma.jpg

11   amatör ti.jpg     12   amatör.jpg
    13 fairytale02 copy.jpg

Klicka upp bilderna innan ni röstar för att se hela bilden

Omröstningen slutar imorgon den 2/4 kl. 22.00

Huvudtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-67/m30443283.html
    ღMalte ღWilmaღ
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden ~WILMA~
  • guild

...ska den som först får poäng, av dessa 3 vinna???

¸(¯`♥.¸♥ Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller ska jag gå förbi en gång till♥´¯)¸.♥´¯)
  • guild

...inga andra röster gäller då alltså....mer än på dessa 3...

¸(¯`♥.¸♥ Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller ska jag gå förbi en gång till♥´¯)¸.♥´¯)
  • Ninah77

Låter ju rättvist

guild skrev 2008-04-02 22:01:43 följande:
  • car
    guild skrev 2008-04-02 22:01:43 följande:
    låter väl bra tycker jag
  • guild

Rösta mellan nr 9, 11 och 12....omröstningen är avslutad och det gäller nu vinnare av dessa 3.
  • Svartfot

Det var verkligen svårt att välja denna gången.

Tänkte skriva någon komentar om varje eftersom det var flera stycken som jag hade velat lägga min röst på

1. Det är så mycket Wilma i denna bilden så det är inte sant, det är hon som är där
    Jag får verkligen titta flera gånger för att inse att det faktiskt inte är ett foto på just Wilma i sin prinsessklänning. Härliga färger och en sån mjuk bild. Den fick min röst och det är Wilmas favorit!
    Hennes kommentar var:
    -Mamma var är den klänningen? Jag vill ha den på mig NU!!

2. Detta är en favorit också. Så fin bakgrund och den lilla blomman i håret är ju så läckert.
    Ser dock lite farligt ut att hon inte håller i sig
    Den är också så äkta.

3. En snygg bild, ser också äkta ut. Wilma passar in i bilden.
    Och ett himla snyggt teckensnitt du använt, vad är det för något?

4. Fin bild med mycket färg som jag älskar. Vingarna var en favorit hos Wilma dessutom. Även detta en varm bild.

5. Så overkligt med ändå så äkta. Gillar denna bilden supermycket. Hon skulle haft pjamas på sig bara Jätteläcker!
    Dom har ju dessutom nästan samma min både månen och Wilma

6. Som en snösaga. Väldigt snygga gråa nyanser, gillar verkligen den.

7. Wilma på sin rätta plats igen Så himla fin bild! Mycket färg, mjuk bild och helt perfekt Verkligen en bra bild!

8. En väldigt lugn och fin bild. Också jättefin.

9. Ljus och fin. Som en riktig barntavla!  Så läckert med speglingen i vattnet, hur har du fått till det så himla bra? Riktigt snyggt!

10. Verkligen häftiga färger, precis som ett gammalt kort. Snygg bakgrund.

11. Som en sagoprinsessa. En bild man får titta två gånger på också, varje gång ser jag något nytt. Snygg bakgrund. Känns lite konstigt att se en äldre Wilma Wilma vill även ha denna klänningen

12. Denna är ytterligare en favorit. Ser ut som en bild tagen frå en barnbok...kommer bara inte på vilken Kanonläckert! Mjukt och fint ritat, skulle vilja veta hur du gjort för att få det att kännas så äkta.

13. Ytterligare en fin bild med sagobakgund. kanske lite mörk bakgrund, men fint iallafall.

TACK så mycket för att ni tog er tid att göra bilderna!
    Kanske inte världens bästa kommentarer, men ville iallafall skriva något.

Ni är verkligen kanonduktiga!

ღMalte ღWilmaღ
  • car
    LOLLIPOP77 skrev 2008-04-02 22:08:18 följande:
    Det var verkligen svårt att välja denna gången.Tänkte skriva någon komentar om varje eftersom det var flera stycken som jag hade velat lägga min röst på1. Det är så mycket Wilma i denna bilden så det är inte sant, det är hon som är därJag får verkligen titta flera gånger för att inse att det faktiskt inte är ett foto på just Wilma i sin prinsessklänning. Härliga färger och en sån mjuk bild. Den fick min röst och det är Wilmas favorit!Hennes kommentar var:-Mamma var är den klänningen? Jag vill ha den på mig NU!!2. Detta är en favorit också. Så fin bakgrund och den lilla blomman i håret är ju så läckert.Ser dock lite farligt ut att hon inte håller i sigDen är också så äkta.3. En snygg bild, ser också äkta ut. Wilma passar in i bilden.Och ett himla snyggt teckensnitt du använt, vad är det för något?4. Fin bild med mycket färg som jag älskar. Vingarna var en favorit hos Wilma dessutom. Även detta en varm bild.5. Så overkligt med ändå så äkta. Gillar denna bilden supermycket. Hon skulle haft pjamas på sig bara Jätteläcker!Dom har ju dessutom nästan samma min både månen och Wilma6. Som en snösaga. Väldigt snygga gråa nyanser, gillar verkligen den.7. Wilma på sin rätta plats igen Så himla fin bild! Mycket färg, mjuk bild och helt perfekt Verkligen en bra bild!8. En väldigt lugn och fin bild. Också jättefin.9. Ljus och fin. Som en riktig barntavla!  Så läckert med speglingen i vattnet, hur har du fått till det så himla bra? Riktigt snyggt!10. Verkligen häftiga färger, precis som ett gammalt kort. Snygg bakgrund.11. Som en sagoprinsessa. En bild man får titta två gånger på också, varje gång ser jag något nytt. Snygg bakgrund. Känns lite konstigt att se en äldre Wilma Wilma vill även ha denna klänningen12. Denna är ytterligare en favorit. Ser ut som en bild tagen frå en barnbok...kommer bara inte på vilken Kanonläckert! Mjukt och fint ritat, skulle vilja veta hur du gjort för att få det att kännas så äkta.13. Ytterligare en fin bild med sagobakgund. kanske lite mörk bakgrund, men fint iallafall. TACK så mycket för att ni tog er tid att göra bilderna!Kanske inte världens bästa kommentarer, men ville iallafall skriva något.Ni är verkligen kanonduktiga!
    tack för dina kommentarer. Vad roligt
  • Zebilah

Nr 11

~*Mamma till världens finaste prinsessa*~
  • guild

Rösta mellan nr 9, 11 och 12....omröstningen är avslutad och det gäller nu vinnare av dessa 3.

• guild

NR 11 VANN...GRATTIS 

• Svartfot
    GRATTIS CAR!

ღMalte ღWilmaღ
  • car
    Zebilah skrev 2008-04-02 22:11:04 följande:
    Nr 11
    tack så mycket. Det gav mig segern.Tackar och niger för alla era röster
  • Svartfot

guild är du spöke nu igen??

ღMalte ღWilmaღ
  • guild

CAR...GRATTIS...

• car

Jadu. Stolen var ritad redan.

Klippte ut Wilma, och testade sedan flera lager och filter för att hon också skulle se ritad ut. Färgpenna, fotokopia, kanske lite motion blur (märks det att jag haft både svenska o engelskt)
    Sedan satte jag ihop lagren o färglade dem.

Tack allihopa

• guild
    LOLLIPOP77 skrev 2008-04-02 22:13:04 följande:
    guild är du spöke nu igen??
    NÄÄÄ...VILL INTE VARA SPÖKE...

tack för de fina kommentarerna.
  • Svartfot
    car skrev 2008-04-02 22:14:51 följande:
    Jadu. Stolen var ritad redan.Klippte ut Wilma, och testade sedan flera lager och filter för att hon också skulle se ritad ut. Färgpenna, fotokopia, kanske lite motion blur (märks det att jag haft både svenska o engelskt)Sedan satte jag ihop lagren o färglade dem.Tack allihopa
    Aha, så den var ritad, så klurigt Hade ju inte jag fattat
    Bara att testa och mixa lite då...tack för det
    ღMalte ღWilmaღ
  • car

Vet ni vad jag tycker är så roligt?

Jag var väldigt nöjd med bilden där Wilma sitter i stolen, men den andra bilden tyckte jag inte speciellt mycket om, men tänkte att jag lägger väl in den ändå eftersom jag arbetat på den ett tag.
    Och så är det  den jag vinner med. Man kan aldrig veta vad andra gillar, och det är väl det som är roligt

Svar på tråden ~WILMA~