Första AA-mötet- vad kan jag vänta?
Om ett par dar ska jag gå på mitt första AA-möte... finns det nån som kan berätta lite om hur det är, vad man förväntas säga etc. Det är inte ett öppet möte.
Snälla, jag är så nervös... berätta om ni vet nåt!!!
Om ett par dar ska jag gå på mitt första AA-möte... finns det nån som kan berätta lite om hur det är, vad man förväntas säga etc. Det är inte ett öppet möte.
Snälla, jag är så nervös... berätta om ni vet nåt!!!
Pappa till duo skrev 2008-04-15 22:29:14 följande:
Hej!
Ett råd, den där "pappa duo" är väl väl bara att behadla som luft, att aldrig sett de den har skrivit.
Hoppas över inläggen så har vi inte läst dom!
TS, jag vill bara önska dig lycka till, med den inställningen du verkar ha, så tror jag det kommer gå bra Lycka till!!
Bra skrivet vera! Men det tycks inte bita på honom, vi skiter i hans inlägg, *poff borta*.
TS- Hur mår du? Varit på fler möten?
Tack, jag har varit nykter i fyra månader snart... tar antabus för att omöjliggöra drickandet. Jag har inte varit på fler möten... jag har en lite speciell familjesituation, och är dessutom på annan ort än hemorten för tillfället, så jag har inte kommit loss. Men jag ska gå i min hemstad nästa vecka... det blir nervöst... undrar om man kommer träffa någon man känner???!
Pappa till duo skrev 2008-04-13 18:13:07 följande:
Ja det gör han, men ingen har bett om han åsikter, det TS efterfrågade var hur hon skulle gå tillväga på mötet..
Ju fler som anmäler "Pappa till duo" inläggen ju mer tar familjeliv bort vad han skriver! oM man skriver en bra motivering!