• Anonym (nervös)

Första AA-mötet- vad kan jag vänta?

Om ett par dar ska jag gå på mitt första AA-möte... finns det nån som kan berätta lite om hur det är, vad man förväntas säga etc. Det är inte ett öppet möte.
    Snälla, jag är så nervös... berätta om ni vet nåt!!!

• Svar på tråden Första AA-mötet- vad kan jag vänta?
  • Pappa till duo

Anonym (Vera) skrev 2008-04-11 10:49:41 följande:

han svamla jämta massa skit när de handlar om beroenden, han borde nog gå på möten sj om sitt beroende av att klanka ner på allt som har med beroenden att göra!Kul att de gick bra för dej ts!lycka till!
    Jag vet inte vad du svamlar om men vilket ?beroende? skulle det vara?
  • Pappa till duo

Anonym (??) skrev 2008-04-12 01:31:32 följande:

Pappa till duo skrev 2008-04-12 01:23:06 följande:
    Som vanligt ett av dina smarta inlägg
    Ooki, vad fan svamlar ni om?
    Jag svarade på ts fråga, är luddiga försök till personliga påhopp det man får när man svarar på frågor här?
  • Anonym (??)

Anonym (??) skrev 2008-04-12 01:31:32 följande:
    [citat]
    Pappa till duo skrev 2008-04-12 01:23:06 följande:
    Som vanligt ett av dina smarta inlägg
    [/citatMest troligt är ju beroende av alkohol, eftersom de är ett AA-möte. Men du verkar gilla att se ner på andra som mår dåligt.

• Pappa till duo

Anonym (??) skrev 2008-04-12 01:37:10 följande:

Anonym (??) skrev 2008-04-12 01:31:32 följande:[citat]Pappa till duo skrev 2008-04-12 01:23:06 följande:Som vanligt ett av dina smarta inlägg[/citatMest troligt är ju beroende av alkohol, eftersom de är ett AA-möte. Men du verkar gilla att se ner på andra som mår dåligt.
    No shit sherlock.
    Jag upprepar frågan och slänger in en citat då.
    ?han borde nog gå på möten sj om sitt beroende?
    Om man nu bortser från den luddiga formuleringen så insinueras det att jag skulle vara ?beroende? här så frågan är fortfarande, vilket ?beroende? skulle det vara?
  • Anonym (??)

Pappa till duo skrev 2008-04-12 01:43:03 följande:

Anonym (??) skrev 2008-04-12 01:37:10 följande:
    No shit sherlock.Jag upprepar frågan och slänger in en citat då.?han borde nog gå på möten sj om sitt beroende?Om man nu bortser från den luddiga formuleringen så insinueras det att jag skulle vara ?beroende? här så frågan är fortfarande, vilket ?beroende? skulle det vara?
    Att klanka ner på beroende, läs inlägg 11.
  • Pappa till duo

Anonym (??) skrev 2008-04-12 01:45:18 följande:

Pappa till duo skrev 2008-04-12 01:43:03 följande:
    Att klanka ner på beroende, läs inlägg 11.
    Jag måste verkligen läsa genom tråden innan jag postar, verkar som ?mitt nick? skriver inlägg som är helt okända för mig.
    Jag svarade på ts fråga, om svaret inte är till din ?belåtenhet? så kan jag inte hjälpa det men så ser det ut.

Inlägg elva är ett svar på inlägg nio där det insinueras grejer om mig personligen.
  • Anonym (mmmmm)

Se framemot första steget mot hjärntvätt

• Anonym (AA)

Pappa till duo skrev 2008-04-03 21:55:09 följande:

En massa ?tyck synd om mig? ?alkohol har fått? mig att göra si och så.Och en massa snack om högre makter.Finns bättre saker att fylla sin tid med.
    Du har aldrig vart på möte va? Jag går på mycket möten, har aldrig hört nåt "tyck synd om mig". Så kom igen när du har nåt på fötterna, annars kan du försvinna från denna sajten. Fyll din tid med nåt annat.
  • Anonym (??)

Anonym (AA) skrev 2008-04-13 15:17:18 följande:

Pappa till duo skrev 2008-04-03 21:55:09 följande:
    Du har aldrig vart på möte va? Jag går på mycket möten, har aldrig hört nåt "tyck synd om mig". Så kom igen när du har nåt på fötterna, annars kan du försvinna från denna sajten. Fyll din tid med nåt annat.
    Håller me dig om ditt inlägg. Kanske har han själv haft ett beroende, som han ersatt me ett nytt. Fl för hans del,läser ofta helt snedvridna inlägg från han. Håller me dig om att han kan hålla sig till dom ämnen han har kunskap i.
  • Pappa till duo
    Svar på #20
    Ja tack. Håll er till ämnen ni har kusnkap om för detta verkar inte vara er starka sida.
    Luddiga försök till personliga påhopp verkar också vara ett stort misslyckande.
Svar på tråden Första AA-mötet- vad kan jag vänta?