2008 del2
jag en fundering om man kan ha äl 2ggr på en månad!? som jag skrev tidigare så är jag ju lite osäker när jag hade äl, men är rätt så säker på att jag borde ha haft den ons-tors förra veckan för att jag då hade lite älsekret och ilningar/hugg i livmodern, jag tog inget ältest för att gyn sa att jag inte behövde det + att jag kände av den. Men sen igår så började det ila å ha sig igen samt att brösten ömmar så då så tog jag ett älstest igår kväll innan jag gick å la mig å då visade det starkt positivt.. jag har inte nå älsekret som man kan dra ut mellan fingrarna ( som jag hade förra veckan) utan mer som vatten! Jag fattar inte vad kroppen håller på med för man kan väl inte ha äl 2ggr på en månad + att jag aldrig haft äl så sent någon gång som på dag 19-20 å en eventuell graviditet kan väl inte visa sig så tidigt heller... !!??
Pyro pyret--> Men vad tråkigt!! förstår din besvikelse å frustration.. Ett väldigt tråkigt besked och inte blir det bättre av att man får höra att dem inte tror att det kommer att ske något på hela sommaren... *kramar om *