Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
Vart kan man få tag i tiningspappersidor som ser gammalt ut, fast det är nytt?
Vart kan man få tag i tiningspappersidor som ser gammalt ut, fast det är nytt?
Är det nån här i tråden som har en "glaspaviljong" ute i trägården? Alltså ett växthus som ser ut som en paviljong? Vart har ni i såfall köpt den? Jag vill ha en vit paviljong med stengolv och därinne ska det växa fina växter men också få plats en fin passande möbel och en "krona" (lampa) längst upp i taket!! Där ska jag sen tillbringa tidiga vårdagar, sena sommarnätter & tidiga höstkvällarmed en bra bok och lugnet ![]()
Lite nytt i min blogg!!
I dag har jag besökt alla de loppisar som finns i Östersund med omnejd tror jag!! Söker efter en Glaskupa/ostkupa i en speciell stil. men i dag hittade jag ingen
sökte även efter lite roliga skålar (i typ luffarslöjd) men inte hittade jag nått sånt heller.... jag kom dock hem med några fina tyger & påslakan (i 70-tals stuk) som ska bli barnkläder/klänningar till dottern
så helt tommhent blev jag ju inte!!
Jag är på jakt efter en "glasklocka", har hittat några på nätet i lite olika butiker, men har svårt att välja... ni som har någon sån här, vart har ni köpt era? Och om ni har nån bild på de får ni gärna visa dem för mig ![]()