Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone
    Kaktus76 skrev 2008-05-14 18:50:31 följande:
    Fint golvet vart. Kommer garanterat att bli fint när möbler och detaljer är på plats. Har du/ni bestämt hur det kommer att se ut med inredningen och så?
    Längst in mot väggen kommer en gästsäng att stå och jämte dörren så ska vi ha skötbordet, Hensvik sen skall mormors byra stå mitt emot skötbordet på andra väggen, en vit trasmatta på golvet och vita skira gardiner i stil med Wilma på ikea... Hoppas på att det kommer kännas bra... vill inte ha gästsängen där egetnligen men vi har inte så mycket val, vi måste göra klart hela källarn först innan vi kan flytta ner den...
  • numberone
    umbro skrev 2008-05-16 00:07:40 följande:
    numberone: Åh så tjusigt, jag har precis målat en bänk som jag oxå ska skriva sitt och vila på hihi Vad fyllde du i bokstäverna med för penna? Super fint!
    Än så länge är bokstäverna bara i blyerts för den pennan jag hade till välkommen-skylten är på tok för stor, så nu är jag på väg till stan för att köpa en... det är en spritpenna av nåt slag. Ett tips innan du börjar skriva är att kolla så pennan torkar fort så du slipper att det kladdar ut....
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.