Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
hej.
kikar in lite å undrar om det finns plats för en till i tråden? vore roligt om man kunde få inspiration här!
hej.
kikar in lite å undrar om det finns plats för en till i tråden? vore roligt om man kunde få inspiration här!
*känner mig som hemma*
musli: blir allt oxå lite avis..
tårtsmulan: vad gör du uppe mitt i natten?
hoppas ryggen är bättre!
kaktus: vad fin hon är! hur gammal? min lille är tre månader drygt. känns som han fortfarande är nyfödd..
idag har jag och min man å våra två pojkar vart på indisk restaurang, såå mysigt! edvin (2 år) skötte sig jättebra å ville ha mer mat efter att ha slukat sin barnportion + fått x-tra ris från oss! sen sa han tack för maten till ägarna
hjortan: ja, det har vart en underbat dag! är helt lycklig! nu ligger dessutom mina älsklingar å sover, edvin i sin säng å vilmer hopkurad i mitt knä..
kul att ha hittat hit förresten å kul med allas bloggar!
ulrika: vad är det för stil på huset? personligen tycker jag det beror på husets stil hur man ska inreda det bäst. jag tycker inte alla hus passar att inreda "shabby chic".
oj, hoppas jag inte trampade nån på tårna nu...
ulrika: åh, låter fint!
jag tycker ni ska satsa på trä och stengolv å ha ljusa väggar, inte nödvändigtvis vita.
ulrika: jag tycker det är fint med plankgolv, ek är väldigt praktiskt och fräscht, blir lite "robust". furu är ömtåligt men romantiskt. mörkbetsad ek kan få lite "valnötskänsla" det ger ett mer "exotiskt" intryck.
hej. jag har skapat en blogg. vet inte riktigt hur man gör bara..
kika gärna även om det inte hänt så mkt än.. kaosiettvitthus.blogspot.com
välkomna till min blogg! kaosiettvitthus.blogspot.com försöker få till den å tar tacksamt emot hjälp!
nytt inlägg i min blogg! kaosiettvitthus.blogspot.com
clara: jag tycker oxå sängarna! med sängkappor och de blommiga överkasten..