Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
Oh ännu en trevlig tråd jag kan hänga i ;)
Lite nyfiken på vad ni har för hallmöbler så som klädhängare, skoställ etc.
Oh ännu en trevlig tråd jag kan hänga i ;)
Lite nyfiken på vad ni har för hallmöbler så som klädhängare, skoställ etc.
Kajsa M > Vilken supersnygg bänk med förvaring för skorna. Tyvärr saknar jag allt vad snickra heter.
Kajsa M > Jaha sedär, läste nog lite för snabbt. Ska genast sätta dit på "vill ha" listan.
Någon annan här inne som bor i skånelänga?
zandrisen > Kolla hennes blogg
Kajsa M och tårtsmulan; Hur målade ni leksvik skohylla och hatthylla vita.
Läste på Ikeas hemsida att dom är i "Massiv furu, Bets, Klar akryllack". Slipar man noga först?
Målade du bara med grundfärg eller hade du någon lack över det?
Kajsa M > Har du fler bilder på din skånelänga?
Häftgrund, har aldrig hört talats om, vad är det? Målade med liknade färg som tårtsmulan använde ovanpå häftgrunden? ( www.rusta.se/lackfarg_v_vit_p10101116.html )
zandrisen> WOW, va fint!!
zandrisen> WOW, va fint!!
Lite nyfiken om det är någon som har spotlights i sitt tak?
Har sett olika inspirationsbilder, speciellt skånelängor, med olika typer spotlights system. Vissa har långa vajrar system och endel med spotar på en skena. Söker nu mer inspirationsbilder.
Tack!
Hallå tjejer, insåg att jag passar bättre här än den "vita tråden" då jag faktiskt gillar inslag av andra kulörer. Är på jakt efter en dagbädd och har kikat lite på Ikeas "Meldal" och "Tromsnes". Skulle vilja ha era åsikter. Sängen ska stå i en Skånelänge och det är korsvirkes och vit puts på väggarna.
Hjorthan > Oh IIva hade ju betydligt finare. Hittade dock några andra från blocket www.blocket.se/vi/16890331.htm Verkar vara från Ikea som utgått ur sortimentet.
Vad tror du är finast, vit eller svart? Var finns bilder på din?
Hjorthan skrev 2008-06-25 21:09:20 följande:
Söker inspiration till soffbord. Någon som vill dela med sig?
Gullfina > Kikade på din blogg och blev förtjust i ditt matbord i allrummet, försökte hitta större bilder men fann inga. Har du oljat bordsskivan för att få den så mörk?