Inlägg från: Hjorthan |Visa alla inlägg
  • Hjorthan

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

mammaninna skrev 2008-06-14 16:00:37 följande:
    hej.kikar in lite å undrar om det finns plats för en till i tråden? vore roligt om man kunde få inspiration här!
    Du är hjärtligt välkommen! Vi har jättetrevligt i denna tråd, och alla får plats. Tyvärr är vi inte så aktiva kanske men fördelen är att vi ju hinner med att läsa och kommentera det mesta. Och så är vi väldigt trevliga!!!!
  • Hjorthan
    Gullfina skrev 2008-06-14 17:09:54 följande:
    Hej alla goa tanter.Hoppas att det är bra med er. Stor kram från MIG!Ja, jag hinner ju sällan något här inne. Men jag kollar till er ibland, så jag ser att ni sköter er.
    Hej gumman! Skönt att höra ifrån dig. Och vi försöker sköta oss så gott det bara går. Stor kram till dig från mig.
  • Hjorthan

Ännu ett inlägg från mig! Försöker hålla tråden igång!

Tårtsmulan - usch, sträckning i ryggen är inget skoj! Hoppas det bara är en lindrig sträckning och att en god natts sömn kan få det att lindras. Styrkekramar till dig!

• Hjorthan

Tjenixen - bonusprylar är mycket trevligt! Maken har american expresskort och med jämna mellanrum får jag välja lite trevliga bonusprylar.

Usch, jag sitter här och får hjärtinfarkt nästan. Inte bra att se på fotbollsmatch och försöka vara lugn samtidigt.

• Hjorthan
    Kaktus76 skrev 2008-06-15 17:40:24 följande:
    Kastar hastigt in en bild på våran goding!!Hoppas att ni alla har det bra,här är det bara bra,hinner inte vara här inne just nu..... men det kommer nog snart tid till det också
    Åh vad söt hon är! Jag vill också ha en liten en!!!!!
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.