-
Har du sett de som har en gammal spegeldörr som sänggavel, urfint!blekinge skrev 2008-06-16 18:24:30 följande:Jag är på jakt efter en vit sänggavel, inte sängram, till vår dubbelsäng. Jag hittar inga fina vita. Någon här som kan tipsa?? -
Det blir kanon!umbro skrev 2008-06-16 18:44:34 följande:Nu har jag lagt in en bild i min bildgalleria, då brorsan lånar den vita sängen hehe Har en bild på en grön Budda där som är grön med ett svart halsband. Det blir nog bra med en svart va? Då det redan finns två vita så kan det ju va kul med lite olika här hemma. Svart och vitt är ju fint oxå sen om man vill ändra. www.familjeliv.se/hem/umbro/galleri.php...
-
Hej Ell Ell!
Jag vet precis vilket ljushus du menar, men jag vet inte var man får tag på det. I julas såldes det vita och röda på Bauhaus, men de i zink har jag inte sett. Men här är säkert någon annan i tråden som vet och kan ge dig svar.
-
Heeeeeej Eddan! Så du är nästan nära mig nu gumman! Danmark är ett härligt land. Vi skåningar, eller i alla fall många av oss, känner oss många gånger närmare det danska kynnet än det svenska. Vi har ju faktiskt vara danska medborgare i väldigt många fler år än vi varit svenskar.
Hoppas att du hittar någon härlig lite affär och hinner shoppa lite. Ha en fortsatt härlig tur ner till slutmålet!
-
Faktiskt varit - ska det stå. Nu kan jag inte skriva heller!

-
Nu är det inte lika många timmar kvar! Så himla spännande! Jag vill också ha en liten bebis.numberone skrev 2008-06-17 09:54:39 följande:ca 22 timmar kvar tills de ska sätta fart på lilla busen i magen.....
-
Såååååå fin den är!Häxan Hedda skrev 2008-06-17 13:29:01 följande:Nya SängenFotänden vände vi på så man ser det fina mönstret Kaktus,snäääälla får jag snusa lite på henni? Guud så go Numberone,är det en tösabit du bär på? Jag gick ju på gullfinas linje och trodde på en Nils Åhh,vad jag ska tänka på dig imorgon,eller hela natten förresten.Blir inte alls förvånad om det startar inatt då du vet att det är sluttid imorgon Och mettan tro mig jag morrar jag också,är inte den som brukar gå igång men igår så sket han i det blå skåpet om man säger så Så nuu förstår jag varför det känns som om han tar det så lättvindigt då vi bråkar,han får ju ur sig allt på en gång medans jag är tyst.Tror att det blir ändring på det från och med nu, det var riktigt uppfriskande Hoppas att alla mår bra mellan solskenen,ösregnen och hagelskurarna
-
Tjenare tjejen! Har du en skön semester?nublu skrev 2008-06-17 17:16:20 följande:Hej tjejer! Kikar in en sväng så här på semestern och tittar till er. Är det köpläge på det här? www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx...
Mycket jobb men massor av potential, och vilken underbar omgivning! Är ni intresserade? -
Åh vad fina saker! Förstår att du är jätteglad!musli skrev 2008-06-16 22:24:38 följande:Tårtis, Hjortan, Hanna mår fint! Inga vattkoppor var det utan troligen sand-/gräs-loppor typ. Så här är det full fart framåt!!! Här kommer lite klick-bara bilder på några fynd från huvud-ödehuset som ska tas hem senare!Huset i sigPidestalLampaOch naturligtvis de fantastiska parytterdörrarna!!!!De är verkligen gamla (runt 150 år gissade ägaren till huset på) och massiva som bara den!!! Ääääälskar dem!!! Ska ta lite bilder sen på allt porslin, glas, vaser, uppläggningsfat, pressglas och annat som jag håller på att diska för fullt just nu!!! -
Zandrisen - det var verkligen ett kap med 500 spänn för kohuden!